مشاوره کیفری در مشهد

وکیل کیفری در مشهد

خدمات حقوقی کیفری و جزایی

موسسه حقوقی بین المللی طلیعه داران عدالت در راستای هدف بنیادین خود که همانا تخصص گرایی در ارائه خدمات حقوقی و وکالتی است ، اقدام به تشکیل دپارتمان کیفری در کنار سایر دپارتمانهای تخصصی موسسه از جمله دپارتمان بانکی ، دپارتمان املاک ، دپارتمان شرکت ها ، دپارتمان قرارداد ها ، دپارتمان وصول مطالبات و دپارتمان مهاجرت نموده است . دپارتمان کیفری موسسه حقوقی بین المللی طلیعه داران عدالت متشکل از جامعه موفق وکیل کیفری و مشاور حقوقی کیفری است . در این دپارتمان جمعی از وکلای توانمند حوزه حقوق جزا ، مسئولیت بر عهده گرفتن وکالت شهروندان و ارائه مشاوره حقوقی به آنها در زمینه مسائل جزایی و کیفری را بر عهده دارد .

مشاوره رایگان با وکیل حقوقی در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴ ، لطفا مکالمه با وکیل حدود ۱ دقیقه باشد / تشکر

 

وکیل کیفری در مشهد

 

به عقیده وکیل کیفری طلیعه داران عدالت ، حفاظت و صیانت از حقوق شهروندان عزیز ایرانی در داخل و خارج از کشور گاهی با حقوق کیفری هم پوشانی پیدا می کند . به عبارت دیگر مواردی رخ می دهد که ممکن است هموطنان عزیزمان متهم یا مظنون ارتکاب جرمی قرار گیرند و یا اینکه لزوم طرح شکایت کیفری برای آنان مطرح می شود و نیاز باشد که وکیل متخصص حوزه حقوق جزایی از حقوق و منافع ایشان دفاع کند و جلوی مصائب و دردسر های بعدی گرفته شود . درست است که می گویند سر بی گناه تا پای دار می رود اما بالای دار نمی رود لیکن ضرب المثل دیگری نیز هست که می گوید : ” حق گرفتنی است نه دادنی ” .

از سوی دیگر ممکن است افرادی به دلیل ارتکاب جرمی تحت محاکمه باشند ، گرفتن وکیل کیفری را برای این دسته از افراد نیز اکیدا توصیه می کنیم چرا که در تمامی مراحل محاکمه باید وکیل کیفری به تناسب جرم و مجازات تاکید نماید و خدای نکرده مجازاتی که با عمل ارتکابی هیچ تناسبی ندارد ، بر گرده اشخاص تحمیل نگردد . در کل دپارتمان کیفری موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت تیم توانمند وکیل کیفری و مشاور حقوقی کیفری می تواند در کلیه امور کیفری و جزایی همراه و همپای شما هموطنان عزیز باشد . ذیلا به چند مورد به عنوان مثال اشاره می کنیم :

شکایت کیفری چک

به نقل از وکیل کیفری طلیعه داران عدالت ، برخی مواقع شرایط اقتصادی و اجتماعی سبب می گردد تا در ایفای تعهدات انسان ها اخلال ایجاد شود و آنها نتوانند به قول خود وفادار بمانند . یکی از اسناد طلبی که صدور آن ممکن است عواقب کیفری در بر داشته باشد ، چک است . چک تنها سند تجارتی است که کشیدن بی محل آن در قوانین و مقررات جرم محسوب می شود . به عبارت دیگر نفس صادر کردن چک بی محل جرم و قابل تعقیب است .

اگر شما صادر کننده چک بی محل بوده اید یا اینکه چک بی محل را از فردی دریافت داشته اید ، وکلای توانمند طلیعه داران عدالت در دپارتمان وصول مطالبات و دپارتمان کیفری به یاری شما خواهند شتافت تا هر چه سریع تر مشکل قضایی شما رفع و رجوع شود . طلیعه داران عدالت پرونده های بیشماری را در خصوص چک و مطالبه آن با موفقیت به سرانجام رسانیده است . ما در این زمینه صاحب تجربه های گران و ارزشمندی هستیم . بنابراین کار خود را به کاردان بسپارید .

شکایت کیفری جعل و استفاده از سند مجعول
به نقل از وکیل کیفری طلیعه داران عدالت ، جرم جعل و استفاده از سند مجعول هر کدام عنوان مجرمانه مستقلی دارد . به دیگر سخن جعل کردن یک سند خود به تنهایی جرم است و استفاده از این سند مجعول ( جعل شده ) خود جرمی دیگر محسوب است . اگر به هر نحوی از جرم جعل و استفاده از سند مجعول متضرر شده اید و منافع خود را در خطر می بینید با دپارتمان کیفری موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت مشورت کنید . ما به یاری شما خواهیم شتافت .

شکایت های مرتبط به تصرف عدوانی ، مزاحمت و ممانعت

ملک شما به صورت غیر قانونی در تصرف دیگری است ؟ شخصی مانع استفاده شما از ملک خودتان می شود ؟ یا اینکه کسی نمی گذارد شما از ملکتان به نحو مطلوب بهره ببرید ؟ اینجا شما با حقوق کیفری سر و کار دارید و باید به دادسرا شکایت ببرید . وکیل کیفری و مشاور حقوقی کیفری طلیعه داران عدالت در دپارتمان کیفری آمادگی دارند تا با تجربه خود در شکایات مرتبط با تصرف ، ممانعت و مزاحمت به یاری شما کم همت ببندند .

علاوه بر عناوین کیفری فوق ، وکلای متخصص در امور کیفری موسسه حقوقی طلیعه داران عدالت می توانند در کلیه عناوین کیفری و جزایی که به هر نحو در دادگاهها و دادسرا ها مطرح می شود ، همراه شما باشند . هدف ما این است که کار مردم عزیزمان را در یافتن بهترین وکیل دادگستری در امور کیفری آسان تر کنیم و بهترین گزینه های موجود را به آنها معرفی نماییم .