وکیل خانواده در مشهد

وکیل خوب خانواده در مشهد

وکیل خانواده در مشهد

 پرونده‌های خانواده

دعاوی خانواده از بیشترین دعاوی دادگاه ها هستند ، متاسفانه حتی با یک بار مراجعه به دادگاه، به گستردگی و تکثر دعاوی خانواده پی خواهید برد.
آنچه در دعاوی خانواده حائز اهمیت میباشد آشنایی اشخاص جامعه با قوانین می باشد. اما برای یک شهروند عادی این امکان وجود ندارد که با کلیه قوانین و جزئیات آن ها شناخت کامل داشته باشد. اشخاص غیرحرفه‌ای و غیرمتخصص، نه تنها از علم حقوقی کافی برای طرح موضوع این دعاوی یا دفاع در برابر آنها برخوردار نمیباشند، بلکه این عدم آگاهی می تواند سبب بوجودآمدن ضررهای جبران ناپذیری گردد . لذا با وجود کثرت و پراکندگی قوانین و مقررات حاکم بر این دعاوی و نیز با توجه به تصویب قانون جدید حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱ و با در نظر گرفتن تغییرات و تحولات فراوانی که با تصویب این قانون انجام گرفت، وجود وکیل خوب خانواده جهت بررسی و رسیدگی به این دعاوی امری ضروری و اجتناب ناپذیر میباشد. طبق قانون حمایت از خانواده تحولاتی در ضمانت وصول و اجرای مهریه ، حضانت فرزندان ، در خواست طلاق از طرف زوجین صورت پذیرفت . در تمامی این دعاوی خانواده ، حضور یک وکیل خوب خانواده متعهد و مجرب و متخصص می تواند در مراحل پرونده شما در دادگاه حقوقی خانواده موثر واقع شده و شما را به نتیجه ی مطلوب و مورد نظر خود برساند.
دعاوی خانواده آن دسته از دعاوی حقوقی میباشد که راجع به امور عقدنکاح و ازدواج و روابط زناشوئی یا روابط ناشی از آن میباشد و با توجه به اینکه وضعیت ازدواج و مسائل حقوقی حول آن بسیار گسترده و پیچیده بوده و متاسفانه یکی از گسترده ترین دعاوی و از مسائل پرتکرار و پربرخورد هموطنان عزیزمان می باشد، که بالتبع آشنایی با قوانین و مقررات خانواده و به روزرسانی آن الزامی و غیرقابل انکار می باشد. مسئله بسیار مهم این است که با تغییرات و تحولات بوجود آمده در قوانین خانواده اطلاع و آگاهی و آشنایی از قواعد و احکام برای رسیدن به اهداف و تضمین منافع و جلوگیری از تضییع حقوق لازم و ضروری میباشد که موسسه حقوقی حق در این موضوع با آگاهی کامل به تمام موارد یاد شده جهت خدمت رسانی آماده می باشد.

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

* انواع دعاوی خانواده

هر شخصی بدون در نظر گرفتن ملیت، نژاد، رنگ ، زبان،جنسیت، مذهب عضو خانواده بزرگ جامعه بشری است و از حق و حقوقی برخوردار است . این حقوق و قواعد کلی ‘حقوق بشر’ نامیده می شوند. اما فارغ از این حقوق، خانواده به عنوان کوچک ترین واحد و قسمت جامعه ، نیز دارای قوانینی می باشد. با توجه به گستردگی دعاوی خانواده این دعاوی در ٢ گروه کیفری و حقوقی تقسیم بندی میشوند. قوانین خانواده قوانینی نمیباشد که بتوان بر خلاف آن توافق و سازش کرد، به‌ جز در مواردی که قانون خود اجازه سازش و توافق به زوج و زوجه داده است. به عنوان مثال میتوان به توافقی که در زمینه ی مهریه ، حضانت فرزند، شروط ضمن عقد ، تصنیف اموال زوج ،نحله، حق طلاق ،اجرت المثل، انتخاب محل اقامت و … بین زوجین انجام می شود، اشاره نمود.
مسائل در مورد جهیزیه و مهریه را باید از دعاوی خانواده جدا کرد، زیرا این مسایل جزء مسایل فرعی محسوب می‌شوند و به تراضی طرفین بستگی دارند.

دعاوی خانواده شامل تمامی دعاوی کیفری و حقوقی می شود که درون خانواده اتفاق می افتد. همه ی اشخاصی که در خانواده وجود دارند ممکن است در جریان این دعاوی قرار بگیرند. بیشتر دعاوی خانواده از روابط زوجیت و زناشویی آغاز می شود و شاید در رأس این دعاوی را بتوان مهریه و مشکلات مرتبط به آن دانست. دعاوی خانواده در دو دسته ی کیفری و حقوقی به شرح ذیل قابل تجزیه و تحلیل می باشد. تمامی پروندهای مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی خانواده توسط وکیل خانواده در مشهد پذیرفته می شوند.

 

وکیل خانواده در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* دعاوی حقوقی خانواده

مباحث حقوقی خانواده عبارتند از : دعوای مطالبه ی مهریه.
تقاضای صدور قرار تامین خواسته از مهریه.
مطالبه مهریه از ضامن.
حضانت فرزند مشترک.
ازدواج مجدد.
مطالبه اجرت المثل.
استرداد جهیزیه.
استرداد هدایای نامزدی.
تقسیط مهریه.
عدم تمکین.
طلاق از سوی زوج.
درخواست طلاق از سوی زوجه.
طلاق توافقی.
اجازه ازدواج از سوی پدر.
بطلان عقد نکاح.
ثبت واقعه نکاح.
اثبات رابطه زوجیت.
الزام به تهیه مسکن مستقل.
مطالبه نفقه.
منع اشتغال زوج.
فسح نکاح.
اثبات رجوع به زوجیت.
ملاقات فرزند مشترک.
صدور حکم رشد.

* دعاوی کیفری خانواده

مباحث دعاوی کیفری خانواده عبارتند از :
عدم ثبت ازدواج دائم ،
عدم ثبت طلاق ،
انکار برخلاف واقعه زوجیت ،
عدم فسخ نکاح ،
نکاح قبل از بلوغ ،
ترک انفاق ،
ممانعت از ملاقات طفل ،
ثبت غیرقانونی نکاح ،
تدلیس در ازدواج ،
سقط جنین ،
عقد نمودن زن متاهل،
عقد زنی که در عده دیگری است .

وکیل خانواده در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* نقش وکلا در دعاوی خانواده :

بدون تردید علم حقوق و مباحث مربوط به دعاوی خانواده نیازمند داشتن تبحر و تخصص در این رشته میباشد .

وکیل خوب خانواده در مشهد توانایی پاسخ به تمامی مشکلات و ابهامات مربوط به دعاوی خانواده را دارد و راه کار درست و اصولی و قانونی جهت حل مشکلات هموطنان ارائه خواهد داد.
جای تاسف است امروزه بنیان خانواده ها تضعیف و سست گردیده و شاهد درصد بالای طلاق در جامعه و کشور عزیزمان هستیم. اختلاف زوجین در مسائل مختلف و تنش‌هایی که در این بین به وجود می آید، کانون گرم خانواده ها را متزلزل ساخته است.

* از حقوق اولیه و طبیعی خانواده ها است که امکان مراجعه به وکلای حرفه ای و مجرب و کارآزموده را داشته باشند و از مشاوره و راهنمایی های صادقانه و پشتیبانی وکیل خانواده حرفه ای و توانا بهره مند شوند.

* بهترین وکیل خانواده در مشهد ، با سالها تجربه و هزاران پرونده ی موفق در زمینه ی دعاوی خانواده و کسب تجربه و توانایی لازم میتواند چاره‌ای بر مشکلات شما در دعاوی خانوادگی و امور مربوط به دعاوی کیفری و حقوقی خانواده باشد.

وکیل خانواده در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

انواع دعاوی خانواده مورد تخصص وکیل :
دعاوی مهریه ،
نفقه ،
طلاق ،
تمکین ،
حضانت،
اجرت المثل ،
اذن در ازدواج،
ملاقات فرزند،
تنفیذ طلاق،
استرداد جهیزیه ،
حضانت فرزند
از جمله پرتکرار ترین دعاوی در دادگاه خانواده میباشند. با توجه به تخصصی بودن دعاوی خانواده از یک طرف و نیاز به تجربه و خلاقیت وکیل خانواده از طرف دیگر، مشاوره و بهره مندی از یک وکیل خانواده حاذق و توانا تاثیر بزرگی در موفقیت و پیروزی و خاتمه دادن به دعاوی مذکور خواهد داشت.

 

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

 

* مهمترین دعاوی خانواده عبارتند از :
استرداد هدایای نامزدی،
اذن ازدواج دختر،
بطلان عقد نکاح،
اثبات رابطه زوجیت دائم یا موقت،
الزام به ثبت واقعه نکاح،
مطالبه مهریه به نرخ روز،
تأمین خواسته و توقیف اموال،
اعسار از پرداخت مهریه،
تمکین،
مطالبه نفقه زوجه و فرزندان،
الزام زوجه به تهیه ی مسکن مستقل،
منع اشتغال زوجه،
طلاق از سوی زوج،
طلاق توافقی،
طلاق به درخواست زوجه،
تجویز ازدواج مجدد،
فسخ نکاح،
الزام زوج به بذل مدت در عقدموقت،
مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت،
سلب حضانت طفل،
ملاقت طفل،
استرداد جهیزیه،
صدور حکم رشد،
ثبت واقعه رجوع،
نفی نسب.

 

وکیل خانواده در مشهد

 

* حقوق خانواده شامل مباحث حقوقی کاربردی مهم است که به قوانین اصل خانواده می پردازد.
مباحثی مانند:
نکاح،
طلاق ،
پرداخت نفقه،
مهریه ،
تمکین زوجه،
انواع مهریه ،
راه های انحلال زوجیت،
عده و انواع آن
این موارد از جمله این مباحث می باشند،
و تمامی موارد ذکر شده در زمره حقوق خانواده رسیدگی می گردد . در صورتی که به دنبال وکیل مجرب در زمینه دعاوی خانواده هستید می توانید از مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری موسسه حقوقی حق بهره مند شوید. بدون تردید سابقه و تجربه درخشان یک وکیل دلیلی محکم بر اعتماد موکلین خواهد بود . لذا در صورت بروز هر گونه مشکل در ارتباط با نفقه ، طلاق ، جهیزیه ، روابط نامشروع ، ملاقات فرزند می توانید از ما مشاوره بگیرید .

*از جمله موارد مهم دیگر در قانون مدنی بحث ارث و وصیت میباشد که جای تجزیه و تحلیل و بررسی دارد. نحوه ی تعیین ارث زوجین از همدیگر، انواع وصیت و در مجموع احکام مربوط به موضوع ارث و وصیت میباشد که مورد بررسی قرار می گیرد. وکیل جهیزیه در مشهد و وکیل ارث در مشهد آماده ی حل تمامی مشکلات شما در خصوص انحصار وراثت ، موانع ارث ، چگونگی تنظیم وصیت نامه و …. می باشد.

 

وکیل خانواده در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* وکیل خانواده در مشهد
چنانچه ذکر شد حقوق خانواده و مسائل و دعاوی مربوط به خانواده ، بخش زیادی از پرونده های قضائی را در دادگاه خانواده و نیز شوراهای حل اختلاف در سطح کشور دربر می گیرد. زیادی پرونده های مربوط به دعاوی خانواده و اشخاص زیادی که وابسته و مشغول این پرونده ها هستند، مشاوره با وکیل خانواده در این زمینه را ضروری و الزام آور می سازد. بهترین وکیل خانواده درمشهد ، آماده ی پذیرش وکالت ، هموطنان محترم در انواع دعاوی خانواده می باشد.
امکان مشاوره تلفنی و حضوری برای تمامی مراجعین محترم فراهم میباشد. لازم به ذکر است، وکیل پیش از قبول پرونده آن را به دقت بررسی و مطالعه نموده و در صورتی که درصد و احتمال زیادی در موفقیت و پیروزی پرونده باشد آن را می پذیرد.
لذا هیچ گونه آشفتگی خاطر و نگرانی در جهت اتلاف وقت و هزینه ی خود نداشته باشید. هدف مجموعه حقوقی و داوری حق رفع مشکلات موکلین محترم است، بایک تماس وکیل خانواده درمشهد در کنار شما خواهد بود.