وکیل حقوقی در مشهد

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

بهترین وکیل کیفری در مشهد


وکیل حقوقی در مشهد

سخن‌بزرگان: هر کجا که قانون متوقف شود ‘جباریت’ آغاز میشود.( جان لاک)

بسیاری از مردم با حقوق خودشان آشنا نیستند این حقوق مردم باید توسط وکلای دادگستری و نهاد قضایی کشور برای مردم تشریح شود، و یک وکیل حقوقی خوب می‌تواند فرهنگ آگاهی حقوقی را در جامعه گسترش و توسعه دهد. وکیل حقوقی باید به نقد قوانین موضوعه کشور خود گریزی بزند و سکون قوانین را در سالیان متوالی نقد کند و در به‌روزرسانی قوانین کوشا باشد ایده بدهد، تحلیل کند. در این نقد ها وکلای حقوقی که صاحب نظرند باید به دفاع از حقوق مردم در به‌روزرسانی قوانین کوشا باشند.

وکیل دادگستری به طبع درسی که در دوران دانشگاه خوانده‌اند و اندیشه و تفکراتی که در طول دوران تحصیل به آنها آموزش داده شده، نوعا مردمانی مستقل و آزاد اندیش می باشند که فارغ از جریانات سیاسی و قضایی کشور و روند حاکم بر محاکمات رسالت خود را که همان حمایت از موکل می باشد را انجام می‌دهند. و هیچ وقت در یوق امر و نهی دیگران قرار نمی گیرند، و برای نتیجه‌گیری عادلانه پرونده‌های خود در قبال فشارهای وارده ایستادگی می‌کنند و از موکل خود حمایت می نمایند.

اگر برای کارهای حقوقی خود نیاز به مشاوره های تخصصی بهترین وکیل مشهد و وکلای با تجربه دارید (وکیل طلاق، وکیل املاک، وکیل بانکی، وکیل جنایی و…) می توانید با موسسه حقوقی حق جویان در تماس باشید.

در انتخاب وکیل حقوقی باید دقت بالایی داشته باشید چون انتخاب وکیل خیلی در روند پرونده تاثیرگذار است. موسسه حقوقی حق جویان متشکل از بهترین وکیل مشهد است

که می توانید متناسب با پرونده خود بهترین وکیل را انتخاب کنید.

“با شماره گیری تلفن های تماسی که در پایین درج شده اند می توانید پرونده های خود را به بهترین وکیل مشهد بسپارید و مطمئن باشید که به آن چیزی که مقصود شماست می رسید بدون هیچ کم و کاستی.

با اعتماد به موسسه حقوقی حق جویان با خیالی آسوده منتظر اتمام پرونده باشید.

از اصولی که در قانون اساسی بسیار بر آن تاکید شده است حق در اختیار داشتن و انتخاب وکیل می باشد که اگر این حق مکتوب در قانون اساسی کمرنگ شود و یا از بین برود به طور یقین عدالت مخدوش می‌شود. در شرایط فعلی دنیای امروز و با گستردگی و پیچیدگی قوانین و حتی با تخصصی شدن دادگاه‌ها وکیل هم اگرچه می‌تواند در هر زمینه ای فعالیت داشته باشد ولی در امور حقوقی وکلای دادگستری هم تخصصی می‌شوند از آنجایی که آشنایی و تسلط بر همه قوانین به علت گستردگی آن ها امکان پذیر نمی باشد و مشکل است حق داشتن یک وکیل حقوقی و انتخاب وکیل حقوقی که در قانون اساسی نیز به آن تاکید شده است در بسیاری از پرونده‌های حقوقی مشکل گشا و راهگشا می باشد.

بسیاری از مردم با حقوق خودشان آشنا نیستند این حقوق مردم باید توسط وکلای دادگستری و نهاد قضایی کشور برای مردم تشریح شود، و یک وکیل حقوقی خوب می‌تواند فرهنگ آگاهی حقوقی را در جامعه گسترش و توسعه دهد. وکیل حقوقی باید به نقد قوانین موضوعه کشور خود گریزی بزند و سکون قوانین را در سالیان متوالی نقد کند و در به‌روزرسانی قوانین کوشا باشد ایده بدهد، تحلیل کند. در این نقد ها وکلای حقوقی که صاحب نظرند باید به دفاع از حقوق مردم در به‌روزرسانی قوانین کوشا باشند.

متخصص ترین و بهترین وکلای مشهد در موسسه حقوقی حق جویان دور هم جمع شده اند و برای ارائه راهکار در خصوص مشکلات و مسائل حقوقی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره و پاسخگویی به تمام سوالات حقوقی، سوالات حقوقی خانواده، سوالات حقوقی طلاق و… شما هستند.

در جلسات دادگاه هنر خوب ‘گوش کردن’ برای وکیل حقوقی بسیار مهم است.

هنگامی که در جلسه حضور دارد و قاضی یا طرف دعوا صحبت می‌کند بایستی به دقت مطالب گوش کند و سپس با تأمل و تفکر پاسخ دهد.

 

وکیل خانواده در مشهد

مهارت لازم برای یک وکیل خوب بودن

مهارت عالی در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه توانایی تحلیل میزان زیادی از اطلاعات دقت بالا و توجه زیاد به جزئیات توانایی توضیح موارد قانونی برای افراد غیر متخصص به صورت خوب و واضح اعتماد به نفس زیاد به منظور دفاع کامل از موکل در دادگاه توانایی متقاعد کردن دیگران توانایی تحمل فشار کاری زیاد و انجام چندین کار به طور همزمان همدلی با موکل خود به منظور ایجاد اعتماد به نفس و آرامش در او آشنایی با مسائل مالی و اعداد و ارقام آشنایی نسبی با علوم جامعه‌شناسی، روانشناسی، انسان شناسی و علوم

در بسیاری از کشورهای دنیا فرهنگ مشاوره با بهترین وکیل مشهد به عنوان یک اصل بین افراد پذیرفته شده است. بسیاری از افراد پیش از اتخاذ تصمیمات گوناگون با وکیل خود به مشورت می‌پردازند حتی اگر این مشاوره از جنس مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی حضوری باشد.

در نتیجه بسیاری از مشکلات حقوقی پیش نخواهد آمد. حتی بسیاری از خانواده‌ها در این جوامع دارای وکیل خانوادگی خود هستند که همانند یک مشاور حقوقی همواره در کنار اعضای خانواده است.

چنانچه وکیل حقوقی در دادگاه دچار عصبانیت شود، تمرکز و تسلط خود را از دست میدهد. و این عصبانیت و آشفتگی وکیل حقوقی باعث می‌شود تمرکزش را از دست بدهد و در کلام و نوشته هایش تاثیر می گذارد و ممکن است در امر دفاع با مشکل مواجه شده و امر دفاع را فراموش کند و این به معنای شکست در پرونده است، اما وکیل حقوقی مسلط و صبور با تمرکز مسیر پرونده را در راه پیروزی هموار می‌کند.

وکیل در مشهد | بهترین وکیل مشهد

وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که پس از طی دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر رشته حقوق یا فقه و مبانی حقوق اسلامی یا همتراز آن درحوزه علمیه، درآزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می شود، دررقابتی سنگین و نفس گیر موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که بتواند دربین رقبای پر شماری که دارد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

مدت زمان دوره کارآموزی ۱۸ ماه است و پس از آن آزمونی تحت عنوان اختبار به صورت کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار می گردد و شخصی که موفق به قبولی در مجموع ۲ آزمون کتبی و شفاهی فوق شود، مجاز به حضور در مراسم تحلیف می گردد که در مراسم مذکور پس از طی تشریفات و اتیان سوگند توسط ایشان، وی به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری نائل می شود. بهترین وکیل مشهد

به وكلاي دادگستري تاكيد شده است كه قبل از هر اقدامي و پس از انعقاد قرارداد وكالت و تنظيم وكالتنامه ، درباره گفت و گو با طرف دعوي و امكان حل و فصل اختلاف يا طرح ادعا خارج از مراجع قضايي اقدام و بررسي شود. بهترین وکیل در مشهد هر مرحله از دادرسي داراي حق الوكاله مشخص و مربوط به همان مرحله است كه بر اساس توافق دو طرف پرداخت مي شود.

در صورت بركناري وكيل، بايد تمام حق الوكاله به وي پرداخت شود مگر طرفين توافق ديگري در اين باره داشته باشند.

 

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

 

وکیل دادگستری | بهترین وکیل در مشهد

وکیل دادگستری کسی است که توانایی انجام و قبول تمام پرونده های حقوقی را دارد و لیکن با توجه به گسترده بودن عالم حقوق و موارد گوناگون، وکیل دادگستری ناخودآگاه به سوی گرایش خاصی سوق پیدا می کند. البته باید در نظر داشت وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید.

وكيل دادگستري كسي است كه با داشتن پروانه وكالت و عضويت در يكي از كانون هاي وكلاي دادگستري از طرف اشخاص دولتی یا غیردولتی دفاع از حقوق موكل و پاسخ به ادعاها و دلايل و ارائه آن ها را در دادسراها و دادگاه ها و ادارات ثبت اسناد و املاك مي پذيرد. بنابراين فقط وكيل دادگستري يا نماينده حقوقي سازمان هاي دولتي يا مدير شركت در چارچوب اختيارات قانوني از سوي شركت يا موسسه مربوطه مي توانند در مراجع قضايي، ثبتي و اداري، از طرف موكل يا شركت يا موسسه يا مركزي كه نمايندگي داده است، حاضر شود.

اگر وکیل برای انجام کاری باید ‘اجیر’ بگیرد ولی خود آن کار انجام دهد، مستحق اجرت است.

اگر شما عزیزان در انتخاب بهترین وکیل مشهد دچار سردرگمی شده اید می توانید با موسسه حقوقی حق جویان تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین وکیل مشهد یاری دهند. موسسه حقوقی حق جویان با بهره گیری از وکلای متخصص و با تجربه به شما تضمین خواهند داد که پرونده های حقوقی شما را در کمترین زمان به نتیجه برسانند. بهترین وکیل مشهد

در سایت موسسه حقوقی حق جویان سعی شده است تا به زبانی ساده تمام اطلاعات لازم و مفید در خصوص مسائل حقوقی اعم از مالی و غیر مالی، مسائل مرتبط با زوجیت، دعاوی خانوادگی و … در اختیار خوانندگان محترم قرار گیرد که عمدتا تجارب سال های وکالت موسسه حقوقی حق جویان می باشد.

در ضمان :

نقل ذمه : تعلیق باطل ولی میتواند التزام به تادیه دین خود را معلق به امری نماید.
ضم ذمه: ضامن میتواند التزام به تادیه خود را معلق به امری نماید.

ضمان از اعیان مضمونه، ضمان اصلاحی نیست بلکه نوعی تعهد به فعل ثالث است.

 نکته:

وکالت خارج از ‘حدود اذن’ حتی اگر برای مصلحت موکل باشد باز هم ‘غیرنافذ’ است، مگر شامل ماده ۳۰۶ شود.

 نکته:

در وکالت در توکیل، بیش از یکبار نمی توان وکالت داد. اگر توکیل بی اذن باشد> هر دو وکیل مسئول هستند.

 نکته:

‘وکالت مطلق’ ناظر به اداره اموال موکل است، نه تصرف در آن.

نکته:

وکیل نمی‌تواند خود وکیل بگیرد، مگر اینکه تصریح شده باشد. ولی می تواند اجیر بگیرد و اجرت با موکل است. اگر وکیل حق توکیل نداشته باشد هر دو وکیل متضامناً مسئول اند، و موکل حق رجوع به هر دو را دارد نسبت به خسارتی که مسبب محسوب می‌شوند.

 

نکته:

اگر مورد وکالت مال معین باشد و در اختیار وکیل مطلق باشد، وکالت است. و اختیار وکیل محدود به امور مالی است.

نکته:

معیار تمیز امور اداری در وکالت از سایر تصرفات ‘عرف’ است.

نکته:

وصی علی الاصول می‌تواند برای وصیت وکیل بگیرد و انتخاب وکیل نیاز به تصریح ندارد، مگر این که صراحتا یا ضمنا، مباشرت وصی شرط شده باشد یا از اموری باشد که قابل توکیل نباشد.

نکته:

حق توکیل خلاف اصل است، لذا باید تصریح شود یا قرائن قوی و قطعی باشد.

انواع وکالت

١-قراردادی: وکیل دادگستری
٢- قانونی: وکیل تسخیری
٣- قضایی :امر آمر به مامور در انجام کار

در ضمان :
نقل ذمه : تعلیق باطل ولی میتواند التزام به تادیه دین خود را معلق به امری نماید.
ضم ذمه: ضامن میتواند التزام به تادیه خود را معلق به امری نماید.

ضمان از آینده>>> ضمان مالم یجب و باطل است. مثل: به فروشنده بگویید هر چه خریدار مایل بود به او بفروش و من ضامن پرداخت آن هستم.

حواله:

حواله عقدی است که به موجب آن طلب شخص از ذمه مدیون به ذمه شخص ثالثی منتقل می شود.

طرفین عقد حواله عبارتند از:
١- محیل ( مدیون)
٢-محتال( طلبکار)
٣- محال علیه (شخص ثالث)

اثر حواله: دین از ذمه محیل به ذمه محال علیه منتقل. اثر انتقال دین است نه تبدیل تعهد.

نکته:  در حواله مدیون بودن محیل به محتال شرط است.

نکته:  انتقال دین مقتضای ذات حواله نیست می‌توان شرط که محیل نیز عهده دار پرداخت دین باشد و محتال بتواند به محیل و محال علیه با هم رجوع کند.

شرط تحقق عقد حواله:

رضای محتال و قبول محال علیه.

صلح محاباتی:

صلحی لازم و معوض که در آن هیچ گونه تعادلی میان دو عوض نیست. مانند :صلح یک خودرو در برابر یک شاخه نبات.

نکته:

وکالت ‘به طور مطلق’ برای فروش است، وکیل نمی‌تواند خود طرف معامله باشد مگر اراده وکیل در شرایط عقد اثر نداشته و قیمت کالا معین باشد در اینجا وکالت و معامله وکیل با خود صحیح است.

نکته: وکالت فضولی نیز ممکن است و قابل تنفیذ به وسیله مالک است.

نکته:  ضمان از اعیان مضمونه، ضمان اصلاحی نیست بلکه نوعی تعهد به فعل ثالث است.

نکته:  رهن وجه نقد صحیح است چون در حکم معین، اگر به قبض مرتهن داده شود صحیح است.

قانون مدنی:

  • طبق ماده ۳۲۳ قانون مدنی در صورت قبض مبیع فضولی توسط مشتری، بایع و مشتری هردو غاصب یا در حکم غاصب محسوب می شوند و در مقابل مالک مطلقا ضامن عین و منافع مستوفات و غیر مستوفات مبیع هستند.
  • مطابق ماده ۳۲۴ و ۳۲۵ قانون مدنی در رابطه بایع ( فروشنده) و مشتری علم و جهل مشتری در بیع فضولی موثر است، زیرا اگر مشتری از عهده مسئولیت در مقابل بایع برآید، مشتری عالم به فضولی بودن مبیع فقط بابت ثمن( پول) حق رجوع به بایع فضولی را دارد ولی مشتری جاهل بابت ثمن و کلیه غرامات حق رجوع به بایع را دارد.

 بهترین وکیل کیفری مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

جهت مشاوره رایگان با بهترین وکیل در این زمینه تماس حاصل نمایید: ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

(حرفه ای ترین وکیل حقوقی  در ایران)

شماره تماس موسسه حقوقی حق جویان : ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

سخن بزرگان: در سقوط افراد در چاه عشق، قانون جاذبه تقصیری ندارد.” آلبرت انیشتن

* سخن‌بزرگان >
بیشتر مردم عدالت را از آن جهت دوست دارند که می‌ترسند روزی به آنها ستم شود. ( لارشفو کولد)

* سخن شاعرانه>
شاد باش به خاطر سوگندی که برای احیای عدالت یاد کردی/ نه یک روز بلکه هزاران سال/
بگذار آوازه شاد بودنت چنان در شهر بپیچد، تا روسیاه شوند آنان که غمگین دیدنت را شرط بسته اند.

* سخن شاعرانه >
شغل قضا که ضامن اصل عدالت است/ تضمین آن بر شغل اصیل وکالت است/ شغل قضا و شغل وکالت دو شغل نیست/ کاین هر دو یک وظیفه ولی در دو حالت است.