وکیل طلاق در مشهد

بهترین وکیل طلاق در مشهد

وکیل خوب طلاق در مشهد


وکیل طلاق در مشهد

 

طلاق ایرانیان ساکن خارج از کشور

* تحلیل طلاق ايرانيان مقیم و ساکن در خارج از کشور و چگونگی تأیید و ارزش بخشی به آن از ديدگاه وکیل طلاق توافقی ایرانی های مقیم خارج از کشور و طلاق ايرانيان مقیم خارج در مشهد >>>

* بر طبق آموزه های شرعی و دینی و ارزش های مذهبی و اجتماعی که موضوع خانواده در فرهنگ و تمدن ما ایرانیان دارد “وکیل طلاق توافقی در ایران” ؛ طلاق یک مسئله نکوهیده است.
اما فراز و فرود های زندگی زناشویی، گاهی کار را به جایی می رساند که هیچ راهی جزء طلاق “وکیل پایه یک دادگستری در ایران” پیش روی زوجین نمی باشد.

* قوانین جمهوری اسلامی ایران، به همه شرایط و ابعاد حقوقی موضوع طلاق توجه لازم را داشته “وکیل طلاق در ایران” است.

وکیل طلاق توافقی در مشهد

* صلاحیت دادگاه های خارج از کشور در امر صدور رای طلاق>>>
حضور یکی از زوجین یا هر دوی آن ها در خارج از کشور ؛ شرایط مختلفی را در خصوص صدور رای طلاق ایجاد “وکیل طلاق ایرانی مقیم خارج” می کند. بسیاری از زوجین به علت عدم دسترسی به محاکم قضایی داخلی و عدم شناخت کافی نسبت به قوانین کشور در بحث طلاق اتباع ایرانی ساکن خارج کشور ، متحمل مشکلات فراوانی می شوند.

* طبق ماده ۶ قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران ؛ قوانین مربوط به احوال شخصیه همچون نکاح “وکیل خانواده در ایران” و طلاق “وکیل طلاق در ایران” و اهلیت اشخاص “وکیل سرپرستی در ایران” درخصوص تمامی اتباع ایران حتی در صورتی که مقیم خارج از کشور باشند اجرا خواهد “وکیل ایرانیان مقیم خارج کشور در ایران” شد.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* طبق ماده ۱۴ قانون حمایت از خانواده جمهوری اسلامی ایران؛ در مواقعی که یکی از زوجین مقیم خارج از کشور و طرف دیگر ساکن ایران باشد” وکیل پایه یک دادگستری در ایران” ، رسیدگی دعوی این زوجین در صلاحیت دادگاهی می باشد که طرف ساکن ایران در آنجا اقامت” وکیل دادگستری در ایران” دارد.
از سوی دیگر ؛ اگر محل زندگی زن و مرد خارج از کشور باشد و یکی از طرفین به صورت موقت در ایران حضور داشته باشد ، دادگاه محل اقامت شخص حاضر در ایران صلاحیت رسیدگی به موضوع طلاق را “وکیل طلاق توافقی در ایران” دارد.
اگر هم مرد و هم زن مقیم خارج از کشور باشند ؛ دادگاه شهرستان تهران صلاحیت رسیدگی به موضوع طلاق را دارد ”

وکیل کیفری در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

” که طرفین می توانند با در اختیار گرفتن وکیل “وکیل در ایران” ، نسبت به طی شدن روند قانونی رسیدگی به طلاق اقدام نمایند.

 

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

اما در صورتی که دو طرف دعوی طلاق ، با یکدیگر توافق نمایند که مراحل رسیدگی به پرونده طلاق را در دادگاهی از خارج از کشور طی” وکیل پایه یک دادگستری در ایران” نمایند ؛ پرونده طلاق مشمول ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده جمهوری اسلامی ایران “وکیل دادگاه خانواده ایران” می شود.

* ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده جمهوری اسلامی ایران مقرر می کند که : هرگاه ایرانیان مقیم خارج از کشور امور و دعاوی خانوادگی خود را در محاکم و مراجع صلاحیتدار محل اقامت خود مطرح کنند “وکیل اقامت در ایران” ، احکام این محاکم یا مراجع در ایران اجرا نمی شود مگر آن که دادگاه صلاحیتدار ایرانی این احکام را بررسی و حکم تنفیذی (تنفیذ طلاق) صادر نماید “وکیل طلاق توافقی در ایران” . به تعبیر دیگر ؛ در مواردی که حکم طلاق اتباع ایرانی مقیم خارج در دادگاه های کشورهای خارجی صادر شده است ؛ بایستی نسبت به اخذ حکم تنفیذ طلاق در دادگاه های داخل کشور اقدام “وکیل دادگستری در ایران” نمایند.

* لازم به ذکر است ؛ ثبت طلاق ایرانیان ساکن خارج از کشور در کنسولگری های جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه صورت “وکیل کنسولگری در ایران” می‌پذیرد.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

روند ثبت طلاق در کنسولگری به این گونه می باشد که >>>
زوجین درخواست کتبی خود را به همراه گواهی اجرای صیغه طلاق “وکیل پایه یک طلاق مشهد” به وسیله اشخاص مورد تاییدی که با نظر وزارت امور خارجه و قوه قضائیه انتخاب شده اند، به کنسولگری تسلیم می نمایند و مراحل قانونی طی می شود.

* ضرورت تنفیذ طلاق >>>

به طور کلی آرا و احکام صادره توسط دادگاه های خارج از کشور دارای وجاهت قانونی برای دادگاه های داخل کشور نمی باشد “وکیل ایرانیان خارج کشور” و زوجینی که اقدام به طلاق نموده اند “وکیل طلاق در ایران” ، بایستی مجددا مراحل حقوقی صدور حکم طلاق را در دادگاه های داخل کشور دنبال “وکیل اجرای احکام در ایران” نمایند.
می‌توان گفت کمی از احکام و داوری های طلاق در دادگاه های خارج از کشور” وکیل پایه یک طلاق در ایران” از دیدگاه حقوقی مورد تایید قوانین و قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است که در این شرایط زوجین بایستی اقدام به اخذ تنفیذ طلاق” وکیل تنفیذ طلاق در ایران” نمایند.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* بهتراست بدانید، تا وقتی که زوجین اقدام به اخذ تنفیذ طلاق ننموده اند” وکیل تنفیذ طلاق در ایران” ؛ عقد نکاح بینشان از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران دارای ارزش حقوقی است “وکیل حقوقی در ایران” و قوانین مربوط به زندگی زناشویی در بینشان برقرار می باشد.

به عنوان مثال : زنی پس از اخذ حکم طلاق از دادگاهی در خارج از کشور ؛ اقدام به سفر به ایران نموده و مراحل اخذ تنفیذ طلاق را پیگیری نمی کند. همسر وی این حق را در اختیار دارد که اجازه خروج از کشور” وکیل ممنوع الخروجی ایرانیان‌” را تا زمانی که مراحل تنفیذ طلاق انجام نشده است به او ندهد.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

*** مهریه زوجه در مواردی که طلاق در خارج کشور انجام می‌شود >>>

مهریه حق زن بوده و مرد در زمان عقد نکاح متعهد به پرداخت آن “وکیل مهریه در ایران” شده است. در هر زمانی و در هر دادگاهی زوجه می تواند نسبت به مطالبه مهریه خود از زوج “وکیل مهریه در ایران” مبادرت نماید.

* توصیه وکیل پایه یک دادگستری مشهد بر این موضوع می باشد که ؛ به دلیل اینکه مبحث مهریه یک دعوی حقوقی با جوانب مالی است” وکیل حقوقی در ایران” و قوانین هر کشوری در خصوص دعوی مالی متفاوت می باشد ، خانم ها جهت اخذ حق مهریه‌شان به وسیله وکیل یا نماینده حقوقی از طریق مجاری قانونی در ایران اقدامات لازم را انجام دهند.
البته در بحث تنفیذ طلاق نیز توصیه اکثر حقوقدانان بر این پایه استوار است که؛ به سبب عدم صلاحیت اکثریت داوری ها و احکام دادگاه های خارج از کشور پیگیری مراحل طلاق در دادگاه های داخل کشور صورت پذیرد “وکیل پایه یک طلاق ایران” و در صورتی که هر یک از زوجین در کشور حضور ندارند، با استخدام وکلای مجرب اقدام به پیگیری روند طلاق “وکیل پایه یک طلاق توافقی در ایران” نمایند.

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

* به طور معمول؛ محاکم ایران در صورتی حکم به تنفیذ صادر می کند که کشور صادر کننده رای با ملاحظه قانون ایران اقدام به صدور رای کرده باشد “وکیل ایرانیان مقیم خارج” و یا طلاق توافقی “وکیل طلاق توافقی در ایران” و یا به درخواست مرد” وکیل مرد در ایران” صورت پذیرفته باشد.

* شایان ذکر می‌باشد در صورت عدم تنفیذ طلاق از سوی دادگاه ، متقاضی طلاق بایستی دادخواست طلاق را تقدیم دادگاه ایران نماید و رای محکمه خارجی صرفا ارزش اماره از حیث ادله اثبات دعوی خواهد داشت” وکیل پایه یک در ایران” که البته نقش مثبتی در صدور حکم طلاق خواهد کرد.

 

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

 

* دو نکته مهم :
۱-زن مقیم خارج است و زوج خواه مقیم خارج یا ایران با طلاق موافق نیست “وکیل طلاق ايرانيان مقیم خارج کشور” : در این حالت زوجه می تواند با ارسال وکالت در طلاق برای شخصی در ایران مثلا به وکیل دادگستری مشهد و با ارائه دلیل طلاق مثل یکی از موارد دوازده گانه شروط ضمن عقد یا عسر وحرج از دادگاه خانواده تقاضای طلاق یکطرفه از جانب زوجه کند” وکیل طلاق زوجه در ایران “یا زن می تواند در کشور محل اقامت تقاضای طلاق کند ولی باید این را بداند که رای دادگاه خارجی فقط در صورتی در ایران معتبر است و تنفیذ می شود که قوانین ایران رعایت “وکیل زوجه ایرانی در خارج کشور” شده باشد.
در غیر این صورت با داشتن رای دادگاه خارجی که قوانین طلاق ایران رعایت نشده است بایستی از اول دادخواست طلاق از جانب زوجه در ایران ثبت شود “وکیل طلاق توافقی در ایران” ولی داشتن رای دادگاه خارجی تنفیذ نشده برای اخذ طلاق در دادگاه های ایران بسیار موثر است.

 

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

 

۲-شوهر مقیم خارج از کشور است “وکیل زوج ایرانی مقیم خارج کشور” و زوجه خواه مقیم ایران یا خارج از کشور موافق طلاق نیست: با توجه به این که بر طبق قانون ما برای طلاق برای ایرانیان مقیم خارج مسلمان حق طلاق با مرد است “وکیل طلاق زوج ایرانی در خارج کشور” .
زوج می تواند با ارسال وکالت طلاق از کشور محل اقامت برای یکی از آشنایان یا وکیل پایه یک دادگستری در مشهد، دادخواست طلاق از طرف مرد را ثبت نماید یا اگر زوجه مقیم خارج از کشور است به دادگاه محل اقامت خود مراجعه نماید و رای طلاق به درخواست خود را اخذ نماید و سپس طلاق را با دادن دادخواست تنفیذ طلاق، تنفیذ نماید “وکیل تنفیذ طلاق در ایران” .
توجه داشته باشید که ماده ۱۵ قانون حمایت خانواده اجازه داده زوج مقیم خارج با شرایطی درخواست طلاق به سفارت ایران دهد “وکیل سفارتخانه در ایران” ولی در عمل این درخواست یکطرفه با مشکلاتی رو به رو است. بهترین کار ارسال وکالت طلاق به شخصی در ایران از اقوام، آشنایان یا وکیل مشهد می باشد.

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

***چنانچه ایرانیان مقیم خارج از کشور می‌خواهند از روند و مسیر هرگونه طلاق یکطرفه یا طلاق توافقی آگاهی داشته باشند می توانند به طرق مختلف از قبیل تماس تلفنی یا واتساپ یا تلگرام و… با وکیل پایه یک دادگستری در ایران و وکیل طلاق در مشهد با شماره ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴ تماس حاصل نمایید.