حذف سند طلاق

حذف سند طلاق

وکیل طلاق مشهد


حذف سند طلاق

حذف شدن «سند دفترچه ی طلاق» و تبدیل آن به «سند تک برگی» خبری است که این روزها می شنویم و سوالاتی که در این باره از  پرسیده می شود .

سند طلاق مانند بسیاری از فرایندهای دیگر دچار تحولاتی شده است و از شکل سنتی خود به شکل الکترونیکی تغییر کرده است . بحث الکترونیکی شدن اسناد ازدواج و طلاق از سال ١٣٩٢ مطرح شد ولی به عللی تا امروز به تعویق افتاده است . اسناد طلاقی که به زودی ارایه می گردد به صورت تک برگی و الکترونیکی خواهد بود و دیگر به شکل دفترچه ای مانند گذشته نیست .

وکیل طلاق توافقی در مشهد

این اسناد از گذشته تا امروز به همین شکل بوده و متعاقب تغییراتی که در دیگر امور ایجاد شده است نیازمند تغییرات هستند .

اما سوالی که افراد از در این زمینه می پرسند این است که آیا این اسناد تک برگی اعتباری همانند دفترچه های طلاق دارند یا خیر ؟

درپاسخ به این سوال   باید گفت بله اعتبار دارند زیرا توسط ماموران رسمی دولت که همان دفاتر ازدواج و طلاق می باشد تنظیم می‌گردد، و این امر تفاوتی است که تنها در ظاهر این اسناد ایجاد کرده است و به جای اینکه فرد به دفترخانه برای گرفتن دفترچه طلاق مراجعه کند آن را به صورت الکترونیکی و تک برگی از سامانه دریافت خواهد کرد که از نظر یک   این امر سهولت در رفت و آمد را برای افراد ایجاد می کند

 

لازم به ذکر است اسناد ازدواج و طلاق دراینده ای نزدیک در قالب گذرنامه به افراد ارایه خواهد شد .

***جهت انجام هرگونه اقدام جهت طلاق یا طلاق توافقی در خراسان و مشهد میتوانید با کمک وکلای موسسه حقوقی حق و “وکیل طلاق توافقی در مشهد” با شماره تلفن ٠٩١۵٣١٠۴٠٠۴ تماس حاصل نمایید.