بهترین وکیل کیفری مشهد

بهترین وکیل کیفری مشهد

بهترین وکیل کیفری مشهد

 

بهترین وکیل کیفری مشهد

 

وکیل کیفری در مشهد , وکیل رضا حسینی برج ، وکیل متخصص امور کیفری در مشهد ، وکیل کیفری کسی است که حوزه ی فعالیتش در دعاوی کیفری است و تسلط کافی بر قوانین و مقررات مربوط به جرایم و مجازات ها را دارد .

در قانون ایران هر یک از شاکی و متهم از حق داشتن وکیل برخوردار است . چنانچه توانایی اخذ وکیل متخصص را نداشته باشند ، برای آنها ( در بعضی از جرایم ) وکیل تسخیری انتخاب می شود .

شماره وکیل پایه یک کیفری در مشهد
۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

با توجه به اهمیت موضوع دعاوی کیفری و تصمیمات سرنوشت ساز در دعاوی کیفری ، شایسته است که هر یک از طرفین برای جلوگیری از تضییع حقوق و همچنین حفظ منافع خود از تخصص وکیل پایه یک دادگستری استفاده نماید .
وکیل کیفری علاوه بر دانش و تحصیلات کافی در علوم جزا و جرم شناسی باید دارای تسلط و تجربیات کافی در پرونده های کیفری ، روال کار در دادسرا و دادگاهها و دیوان عالی کشور و همچنین قوانین متفرقه ای که با جرم و جزا مرتبط است را داشته باشد .

طرح شکایت کیفری

برای طرح شکایت کیفری بهتر است که از وکیل کیفری استفاده و شکواییه توسط وکیل متخصص تنظیم شود . چرا که با تسلط کافی بر قوانین ، عنوان مناسب جرم ارتکابی را می داند و بر اساس آن اقدام به طرح شکایت می کند .

وکیل متبحر کیفری در مشهد

از آنجایی که پرونده های کیفری نیازمند داشتن تبحّر ، دانش و تخصص کافی است ؛ لذا استفاده از وکیل متخصص ، مانع از تضییع حق می باشد .

وکیل متخصص امور کیفری در مشهد

وکیل متخصص کیفری با داشتن تجربیات کافی در دعاوی کیفری و بر اساس گفته های شاکی و متهم و دیگر اشخاص مرتبط در دعوی ، دفاعیات لازم را انجام می دهد .

نحوه طرح شکایت توسط وکیل کیفری در مشهد

هر چند که در حال حاضر شکایت کیفری با ثبت شکواییه از طریق دفاتر خدمات قضایی صورت می گیرد ؛ اما این روش مانع از طرح شکایت به صورت کتبی یا شفاهی از طریق مراجعه به دادسرا یا کلانتری نیست .
در هر صورت پس از ثبت شکایت در هر یک از مراجع فوق ، پرونده به دادسرا ارجاع می شود .
شکایت در دادسرایی پیگیری می شود که جرم در آن محل واقع شده و چنانچه شخصی مرتکب چند جرم شده باشد ، دادسرایی صالح به رسیدگی است که مهم ترین جرم در آن محل واقع شده باشد .

وکیل حرفه ای در امور کیفری

پس از ارجاع شکواییه در دادسرا ، چنانچه ارتکاب جرم در دادسرا محرز شود ، قرار کیفر خواست صادر می شود و در صورتی که دلایل کافی جهت اثبات وقوع جرم نباشد ، قرار منع تعقیب صادر می شود که در هر دو صورت شخص که قرار به ضررش صادر شده می تواند به آن اعتراض کند .

که در این صورت پرونده به دادگاه ارسال می شود . چنانچه قاضی دادگاه ، پس از ارسال شکواییه از دادسرا ، قرار کیفر خواست و شکایت شاکی را بپذیرد ، اقدام به صدور مجازات متناسب با جرم ارتکابی می کند .

در این صورت متهم می تواند نسبت به رأی صادره درخواست تجدید نظر خواهی کند . اگر قاضی دادگاه قرار منع تعقیب یا اعتراض متهم نسبت به کیفر خواست را بپذیرد ، اقدام به صدور حکم برائت می کند که این حکم نیز توسط شاکی قابل تجدید نظر است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری در امور با ما تماس بگیرید .
۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴