شماره وکیل خوب در مشهد

شماره وکیل خوب در مشهد

شماره وکیل خوب در مشهد


شماره وکیل خوب در مشهد

 

شماره وکیل خوب در مشهد

 

ویژگی های یک وکیل خوب چیست؟

۱- تحقيق كنيد زيرا بايد ازتوانايي علمي ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و حق الوكاله و ساير خصوصيات يك وكيل خوب مطمئن شويد تابتوانيد كه پرونده اي كه گاه سرنوشت زندگي شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با كفايت وي بسپايد.

۲- هيچگاه صرفاً به تبليغاتي كه يك وكيل كرده است اكتفا نكنيد. تبليغات تلويزيوني ، اينترنتي و ساير رسانه هاي گروهي معيار و ملاك مناسبي براي تحقيق نيستند. مي توانيد به كانون وكلاي دادگستري مراجعه كنيد و در مورد سابقه وكيلي كه قصد انتخاب آن را داريد مطلع شويد.

۳- سن و جنس وكيل (زن يا مرد بودن) ملاك ومعيار مناسبي براي خوب بودن يا بد بودنوكيل نيست . گاهي اوقات يك وكيل تحصيل كرده جوان بسيار مي تواند از يك وكيلسالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بيايد. زن يا مرد بودن وكيل نيز خيلي اهميت ندارد و ملاك علم ، شهرت وحسن خلق اوست.

۴- كسي كه عنوان وكيل و مشاور حقوقي را اخذ مي كند علاوه براين كه حداقل مدرك كارشناسي رشته حقوق رادارد ، مراحل بسيار سخت كانون وكلا را براي دريافت پروانه گذرانده است.

 

برای مشاوره با وکیل در موضوعات مختلف با شماره  ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴ تماس بگیرید ،

لطفا در حد ۱ سوال یا یک دقیقه باشد / سپاس

 

مهم‌ترین ویژگی یک وکیل خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد. وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محاسن را دارا باشد اما فاقد تخصص و علم کافی باشد، نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع کند. بنابراین وکیلی را می توان مورد تایید قرارداد که هم از نظر سلامت اخلاقی مورد وثوق باشد و هم تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد.

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکالت درمعنی لغوی به معنی واگذار نمودن می باشد و در اصطلاحات حقوقی، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین ، طرف دیگر را برای انجام کاری نایب یا وکیل خود می نماید. همچنین وی میتواند در سمت مشاوره حقوقی به شما کمک کند. قانون مدنی وکالت را چنین تعریف کرده است : وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را بر انجام امری نایب خود قرار می دهد. با انعقاد عقد وکالت، وکیل و موکل در برابر یکدیگر حق و تکلیف یافته، دارای روابط حقوقی، وظایف و مسئولیت های متقابلی می شوند. بیشتر افراد نیز علاقه مند هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل تهران محول کنند. در خصوص لزوم استفاده از وکیل متبحر بسیار سخن گفته شده است و علی رغم این که هنوز در کشور ما مثل کشورهای توسعه یافته، استفاده از خدمات وکیل پایه یک دادگستری رواج نیافته است اما آنچنان مزایای استفاده از وکیل روشن است که طولانی کردن کلام، توضیحات واضحات خواهد بود.

لازم است اگر کاری انجام پذیر نیست و از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد. یک وکیل خوب در مشهد سعی در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهمه کشاندن آن نخواهد داشت. مهمترین ویژگی یک وکیل خوب حقوقی در مشهد مورد اعتماد بودن وی می باشد. این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد. وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محاسن را دارا باشد اما فاقد تخصص و علم کافی باشد، نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع کند.

رضا حسینی برج

رضا حسینی برج

بنابراین وکیلی را می توان مورد تایید قرارداد که هم از نظر سلامت اخلاقی مورد وثوق باشد و هم تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد. هر بخش از دعاوی مانند، وکیل طلاق توافقی در مشهد ، وکیل مهریه در مشهد , وکیل چک در مشهد , وکیل خانواده در مشهد و… نیازمند به وکلای متخصص همان زمینه می باشند که موسسه حقوقی حق جویان دارای وکلای با تجربه برای هر بخش است

یکی از مهمترین دعاوی خانوادگی پرونده های طلاق است چه طلاق توافقی، طلاق از طرف زوج (شوهر) و یا طلاق از جانب زن، که پر واضح است با توجه به این که در شرع مقدس و قانون، طلاق به دست زوج است گرفتن طلاق از جانب زن، دعوای کاملا فنی و دشوار محسوب می شود. وکیل مجرب و وکیل خوب برای طلاق می تواند سیر طلاق را با توجه به علم و تجربه و آشنایی با رویه دادگاه برای شما همراه کند.

جهت تماس با بهترین وکیل مشاوره در شهر مشهد با شماره ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴ تماس حاصل نمایید.

 

شماره وکیل خوب در مشهد

شماره وکیل خوب در مشهد