وکیل ارزان طلاق توافقی در مشهد


فهرست مطالب

وکیل ارزان طلاق توافقی در مشهد

پرداخت بصورت قسط

در کمتر از ۲۰ روز
توسط وکلای خانم و آقا

وکیل طلاق توافقی در مشهد

بدون حضور زوجین در هیچ مرحله ای
بدون نیاز به حضور آقا و خانم در دادگاه
انجام طلاق دقیقا بر اساس توافق زوجین
توسط وکیل طلاق توافقی در مشهد
پرداخت هزینه ها بصورت اقساط تا رای نهایی
۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴
برای مشاوره با ما تماس بگیرید

وکیل ارزان در مشهد به سوالات زیر پاسخ میدهد در ادامه…

  • برای طلاق توافقی بر روی چه مسائلی باید توافق کرد؟
  • وکیل ارزان در مشهد برای طلاق توافقی
  • طلاق توافقی با وکیل ارزان در مشهد به چه صورت است؟
  • طلاق توافقی در مشهد بدون حضور آقا و خانم چگونه است؟
  • من حق طلاق دارم. چه کارهای باید بکنم؟
  • مهریه در طلاق توافقی چگونه است؟
  • من هیچ تمایلی به شرکت در جلسات مشاره بهزیستی قبل از طلاق ندارم. آیا می شود؟

وکیل ارزان طلاق توافقی فوری در مشهد

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

طلاق توافقی چیست؟

طلاق توافقی یعنی آقا و خانم حاضر به ادامه زندگی مشترک نیستند و با هم توافق کرده اند که مشترکا دادخواست طلاق را از طریق دفاتر پیشخوان امور قضایی تقدیم به دادگاه کنند و به صورت توافقی از همدیگر جدا شوند. بخش عمده ای از دادخواست های طلاق به صورت توافقی هستند.

برای طلاق توافقی بر روی چه مسائلی باید توافق کرد؟

طلاق توافقی همانطور که اسمش معلوم است بر اساس توافق طرفین است و آقا و خانم باید در مورد مسائل درگیر با طلاق از جمله مهریه، نفقه همسر، نفقه و حضانت فرزرند (در صورت وجود) توافق کنند و قبل از جلسه دادگاه این موارد را تعیین و تکلیف کنند. لازم به ذکر است که توافق نظر زوجین بر روی اصل طلاق و جدایی اصلی ترین پیش شرط لازم برای اقدام به طلاق با توافق زوجین است.

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ارزان طلاق توافقی ارزان در مشهد بصورت قسطی تا رای نهایی

تفاوت طلاق توافقی با طلاق یکطرفه چیست؟

در طلاق توافقی زوجین مشترکا دادخواست طلاق را ارائه می کنند و هر دو با طلاق موافق هستند. اما در طلاق یکطرفه که به دو صورت طلاق از طرف زن و طلاق از طرف مرد تعریف می شود، یکی از طرفین با طلاق موافق نیست و دادخواست از طرف یکی از زوجین ارسال می شود. طبق آمار مدت زمان انجام طلاق توافقی نسبت به طلاق یکطرفه خیلی کمتر است.

چه مدارکی برای طلاق توافقی نیاز است؟

طلاق توافقی هم مانند هر روال قضایی و اداری نیازمند تشکیل پرونده و تکمیل مدارک مورد نیاز است. برای انجام طلاق توافقی مدارک زیر ضروری و مورد نیاز است:

  • کارت ملی طرفین (در صورتی که کارت ملی قدیمی است، رسید ثبت احوال برای کارت ملی جدید الزامی است)
  • شناسنامه طرفین (تفاوتی بین شناسنامه قدیمی و جدید نیست)
  • سند ازدواج
  • برگه عدم امکان سازش (با وکیل ارزان مشهد نیازی به این گواهی ندارید)
وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

وکیل ارزان برای طلاق توافقی بصورت قسطی در مشهد

وکیل طلاق توافقی ارزان در مشهد

وکیل طلاق توافقی می تواند کمک زیادی به آقا و خانم در مسیر پرونده بکند. با توجه به اینکه پرونده طلاق توافقی جزئیات بسیاری دارد که نیازمند بررسی و تصمیم گیری است بهترین پیشنهاد داشتن وکیل متخصص طلاق توافقی است.

توجه داشته باشید که الزاما داشتن وکیل به معنای راحتی خیال شما نیست و شما نیازمند وکیل متخصص طلاق توافقی هستید. یعنی موسسه حقوقی و وکیلی که به صورت تخصصی در زمینه طلاق توافقی فعالت داشته باشند و با جزئیات و پیچیدگی های پرونده آشنا باشند.

با حضور وکیل در کنار خودتان خیالتان از توافقاتی که با همسرتان انجام می دهید راحت خواهید بود که در آینده متضرر نخواهید بود و تمامی امور با تمام جزئیاتشان به صورت دقیق انجام خواهد شد.

از طرفی اگر وکیل شما متخصص طلاق توافقی باشد، در بسیاری از موارد نیازی به حضور شما در جلسات رسیدگی نخواهد بود و وکیل متخصص طلاق شما پیگیر امور خواهد بود. اگر در این زمینه سوال دارید با شماره وکیل ارزان در مشهد تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی استفاده کنید.

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

شماره وکیل ارزان در مشهد

طلاق توافقی باوکیل ارزان مشهد به چه صورت است؟

در صورتی که پرونده شما در موسسه وکیل ارزان در جریان باشد، شما نیازی به حضور در جلسه غربالگری، مشاوره بهزیستی، دادگاه و دفتر خانه نخواهید داشت. فقط یک جلسه حضور درموسسه وکیل ارزان و مشاوره حضوری و امضای وکالتنامه کافیست و بعد از چند روز بدون حضور شما در هیچ مرحله ای صفر تا صد پرونده طلاق توافقی شما انجام می شود و رای طلاق آماده تحویل به شما خواهد بود.

برای شروع کار کافیست با وکیل ارزان طلاق توافقی در مشهد تماس بگیرید تا وکیل ارزان به صورت شفاف و با حوصله پاسخگوی سوالات شما به صورت تلفنی باشد.

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

طلاق توافقی بدون حضور آقا و خانم چگونه است؟

برخی از عزیزان به دلایل مختلف از جمله مشغله کاری و یا عدم علاقه شخصی به حضور در مراحل طلاق، تمایلی ندارد که در مراحل طلاق توافقی حاضر باشند. مراحل طلاق توافقی تنوع بسیاری دارند و در جلسه غربالگری، جلسات مشاوره بهزیستی، دادگاه، جلسات رسیدگی و دفتر ثبت طلاق نیاز به حضور شخص است. اما قانون اجازه داده که وکیل به وکالت از موکلش در مراحل مختلف امور قضایی حاضر باشد.

جلسات رسیدگی و دادگاه از مراحلی است که وکیل می تواند به جای شما حاضر باشد. اما جلسات غربالگری و مشاوره بهزیستی چون یک روال اداری است امکان حضور وکیل به جای شما نیست و شما بری عدم حضور در این جلسات نیازمند یک وکیل متخصص طلاق توافقی در مشهد هستید، نه الزاما هر وکیلی!

طلاق در دوران عقد

دوران عقد به دوره‌ای گفته می‌شود که در آن صیغه عقد بین خانم و آقا جاری شده ولی به صورت مشترک در یک خانه زندگی نمی‌کنند. طلاق در دوران عقد فرقی با انواع دیگر طلاق ندارد و می‌تواند هم به صورت توافقی و هم به صورت یک طرفه از جانب خانم یا آقا باشد.

فقط فرقی که ممکن است با طلاق بعد از ازدواج داشته باشد در این است که اگر خانم دوشیزه باشد و درخواست مطالبه مهریه را داشته باشد، مهریه به صورت نصف به ایشان تعلق می‌گیرد. برای انجام طلاق در دوره عقد بهتر است حتما با وکیل پایه یک دادگستری مشورت لازم را داشته باشید.

مهریه در طلاق توافقی چگونه است؟

همانطور که گفته شد مهریه جز مسائلی است که در طلاق توافقی باید تعیین و تکلیف شود. بر خلاف تصور عامه در طلاق توافقی مهریه وجود دارد و برای انجام پرونده نیازی به بخشیدن مهریه نیست. اما تقریبا در بخش عمده ای از طلاق های توافقی خانم مهریه اش را می بخشد، چنین تصوری بین عامه به وجود آمده.

در طلاق توافقی مهریه بر اساس توافق آقا و خانم تعیین و تکلیف می شود. به طور مثال خانم مهریه اش را کامل می بخشد، به صورت کامل دریافت می کند و یا بخشی از ان را دریافت می کند. حتی می شود به جای مهریه وجه نقد یا سند ماشین دریافت کرد. پس هر تصمیمی که زوجین در مورد مهریه در طلاق توافقی بگیرند قابل اجرا است.

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

شماره تلفن وکیل ارزان در مشهد

چگونه توافق خود را قطعی کنیم تا خیالمان راحت شود؟

برخی از زوجین به صورت شفاهی با هم توافق کرده اند، اما از آنجایی که روال طلاق توافقی زمان بر است و تا زمان صدور رای توسط قاضی و اجرای حکم باید صبر کرد، گهگاه پیش می آید که یکی از طرفین بر زیر توافق می زند و توافق موجود را رد می کند.

به طور مثال خانم می گوید مهریه ام را می بخشم، اما در زمان اجرای صیغه طلاق نمی پذیرد که مهریه اش را ببخشد. یا آقا حضانت فرزند را به مادرش سپرده ولی در روزهای آخر پیشمان شده و حاضر به طلاق با سپردن حضانت به همسرش نیست.

در این موارد بهتر است که زوجین به محض رسیدن به توافق ابتدا با وکیل مشورت کنند و بعد از اطمینان از قابلیت اجرایی توافق، به یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی بروند و توافقنامه طلاق توافقی را به عنوان یک سند رسمی به صورت بلاعزل امضا کنند تا خیالشان از اجرای توافقات و عدم پشیمانی طرف مقابل بعد از گذشتن مدتی راحت باشد. پیشنهاد می کنیم قبل از امضای توافقنامه در دفتر ثبت اسناد رسمی با وکیل ارزان تماس بگیرید که شما را به صورت کامل راهنمایی کند.

  • طلاق توافقی در مشهد
  • در کوتاه ترین زمان ممکن
  • طلاق توافقی
  • بدون حضور زوجین در هیچ مرحله ای
  • طلاق توافقی ارزان
وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

پرداخت اقساطی طلاق توافقی

من حق طلاق دارم. چه کارهای باید بکنم؟

حق طلاق یا همان وکالت در طلاق به این معنی است که شما از طرف همسرتان وکالت دارید که در امور مربوط به طلاق، توکیل به غیر کنید و یک وکیل پایه یک دادگستری از جانب ایشان در امور حاضر باشند. توجه داشته باشید که این حالت، تنها حالتی است که داشتن وکیل برای طلاق اجباری است.

شما می توانید با استخدام یک وکیل متخصص طلاق توافقی به جای همسرتان پیگیر امور باشید و در صورتی که خودتان هم مایل به حضور در مراحل طلاق نیستید، وکیل متخصص طلاق توافقی به جای شما پیگیر امور شود.

پس شما با داشتن برگه وکالت در طلاق (حق طلاق) و استخدام یک وکیل پایه یک دادگستری، بدون حضور همسرتان می توانید پرونده طلاق توافقی را انجام دهید. البته وکالت در طلاق شما برای عدم حضور همسر شما در امور قضایی است و شامل مشاوره های بهزیستی نمی شود. برای حله این مشکل با وکیل طلاق توافقی تماس بگیرید.

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

بخشش مهریه در ازای حق طلاق

حتما می‌دانید که به صورت قانونی حق طلاق با آقا است و خانم در صورتی که قصد دریافت حق طلاق را داشته باشد یا باید در زمان عقد این وکالت در طلاق را از آقا دریافت کند و یا بعد از عقد خانم و اقا به دفتر اسناد مراجعه کنند و این وکالت را به خانم بدهند.

در بعضی موارد آقا به سادگی راضی به انجام این کار نمی‌شود و از خانم درخواست می‌کند که در صورت بخشش مهریه اقدام برای گرفتن حق طلاق کند. برای بخشش مهریه در ازای حق طلاق کافیست خانم و آقا به دفتر اسناد مراجعه و سندی تنظیم کنند که در آن خانم مهریه خود را ببخشد و در ازای آن، آقا وکالت در طلاق را به خانم دهد.

همسرم قرار است مهریه اش را ببخشد. برای اطمینان از قطعی شدنش چه کاری باید انجام دهم؟

برای بخشیدن مهریه، خانم و آقا باید به یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی بروند و خانم طی یک سند رسمی مهریه اش را به آقا ببخشد و امضا کند. در همين سند می تواند نفقه و اجرت المثل را هم بخشید. البته لزومی به ذکر این دو نیست و خانم هر چیزی را که تصمیم به بخشش را دارد باید قید کند.

برای اینکه خیالتان راحت شود ذکر این جمله ضروری است: کلیه حق و حقوق مالی خود از جمله مهریه، نفقه و اجرت المثل را دریافت/ابرا نموده ام و از این تاریخ به بعد هیچ ادعایی نسبت به آنها نخواهم داشت. در صورتی که نگران صحیح و درست انجام شدن این سند هستید با وکیل ما تماس بگیرید تا راهنماییتان کند.

۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

حضانت فرزند در طلاق توافقی به چه صورت است؟

حضانت فرزند نیز مثل مهریه است و هر توافقی که آقا و خانم در مورد حضانت فرزند در طلاق توافقی بکنند از جانب دادگاه قابل قبول است. ولی اگر زوجین در مورد حضانت به توافق نرسند، دادگاه حضانت را به همان صورت که قانون تعیین کرده اجرا و حکم می کند. به این صورت که دختر و پسر تا هفت سالگی با مادر خواهند بود و دختر از هفت تا نه و پسر از هفت تا پانزده با پدر خواهد بود. در صورتی که فرزند دختر بیش از نه سال و پسر بیش از پانزده سال باشد، نیازی به توافق طرفین نیست و فرزند انتخاب می کند با کدام یکی از والدینش زندگی کند.
-جلسات مشاوره بهزیستی قبل از طلاق توافقی به چه صورت است؟
در جلسات مشاوره که در اداره بهزیستی هر شهر برگزار می شود آقا و خانم باید در همه جلسات حاضر باشند و به سوالات مشاور پاسخ دهند. مشاور در این جلسه سعی در منصرف کردن زوجین از طلاق می کند. برای شرکت در جلسات مشاوره بهزیستی باید از طریق سامانه تصمیم اقدام کنید و بعد از جلسه غربالگری بعد از تقریبا یک ماه به شما وقت جلسه مشاوره داده می شود که ۴ تا ۶ جلسه باید در جلساتی که به صورت یک جلسه در هفته برگزار می شود شرکت کنید. مسیر اختصاصی موکلین وکیل ارزان برای طلاق توافقی به صورتی است که زوجین حتی یک جلسه در مشاوره حضور نخواهند داشت. برای اطلاعات بیشتر با وکیل ارزان مشهد تماس بگیرید.

۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

همسر من موافق طلاق است اما حاضر نبست در جایی حاضر باشد.

در مسیر اختصاصی وکیل ارزان مشهد برای طلاق توافقی نیازی به حضور شما و همسرتان در هیچ مرحله ای نیست و فقط نیاز به یک جلسه حضور شما در دفتر وکیل ارزان (بلوار سجاد مشهد) است.

در صورتی که همسرتان امکان حضور در دفتر وکیل را هم ندارند، می توانید یک وکالت در طلاق از ایشان در دفاتر ثبت اسناد رسمی بگیرید و با داشتن برگه وکالت نامه، بدون همسرتان به دفتر بیایید. برای دریافت متن وکالت نامه طلاق و اطلاعات بیشتر باوکیل ارزان تماس بگیرید.

۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

آیا امکان دارد که آقا و خانم در دادگاه طلاق‌توافقی حاضر نشوند؟

بله. طبق قانون برای رسیدگی به پرونده طلاق در دادگاه نیاز به حضور طرفین و یا وکیلشان است. در صورتی که وکیل طلاق توافقی داشته باشید، نیازی به حضور شما در دادگاه نیست. اما قبل از انتخاب وکیل حتما دقت لازم را به عمل بیاورید.وکیل ارزان مشهد این امکان را فراهم کرده است که موکلین بتوانند به صورت تلفنی با وکیل جلسه داشته باشند و با توجه به شرایط پیش آمده (کرونا) نیازی به مراجعه حضوری نباشد و قرارداد وکالت هم به صورت رسمی در سامانه ثنا ثبت خواهد شد.

 

آیا امکان دارد که آقا و خانم در دفتر ثبت طلاق (محضر) حاضر نشوند؟

بله. می توانید انجام این امور و امضای سند طلاق را وکیل طلاق توافقی بسپارید تا به جای شما اسناد و اوراق طلاق را امضا کرده و شناسنامه مهر شده را از محضر دریافت کند.

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

وکیل طلاق توافقی ارزان و قسطی در مشهد

من هیچ تمایلی به شرکت در جلسات مشاره بهزیستی قبل از طلاق ندارم. آیا می شود؟

در صورتی که خودتان برای طلاق توافقی اقدام کنید یا وکیلی داشته باشید که به صورت تخصصی در زمینه طلاق کار نکرده است باید در تمامی جلسات غربالگری و مشاوره بهزیستی شرکت کنید تا موفق به دریافت گواهی عدم امکان سازش بشوید.

اما اگر پرونده طلاق توافقی شما وکیل طلاق توافقی ارزان مشهد پیگیری شود نیازی به حتی یک جلسه حضور در مشاوره و غربالگری نخواهد بود و در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده طلاق توافقی شما بدون حضور شما در هیچ کدام از مراحل انجام خواهد شد.

چطور خیالم از حق طلاقی که از همسرم می گیرم راحت باشد که معتبر است؟

حق طلاق یا همان وکالت در طلاق که آقا به خانم می دهد، حتما باید در یکی از دفاتر ثبت اسناد رسمی تنظیم شده باشد و قید چند نکته در آن ضروری است تا هم به صورت ابدی باشد و آقا نتواند حق طلاق را از خانم گرفته و یا در روند انجام طلاق خلل ایجاد کند.

حواستان باشد که وکالت در طلاق باید حتما به صورت بلاعزل باشد. بلاعزل یعنی آقا هیچ وقت نمی تواند این حق طلاق را منحل نماید.

همینطور حق توکیل به غیر داشته باشد. حق توکیل به غیر یعنی خانم بتواند به جای آقا وکیل پایه یک دادگستری انتخاب کند.

همچنین خانم باید دارای حق اسقاط در تجدید نظرخواهی و فرجام خواهی باشد تا بعد از صدور حکم توسط قاضی، بلافاصله برای اجرای حکم به یکی از دفاتر ثبت طلاق مراجعه کند و نیازی به انتظار چهل روزه برای قطعی شدن حکم نداشته باشد.

استرداد جهیزیه در طلاق توافقی

بعد از بوجود آمدن مشکلات در زندگی مشترک، یکی از اولین موارد که ممکن است باعث دردسر و پیش آمدن بحث و دعوا شود، مسئله استرداد جهیزیه است. تامین لوازم و اسباب منزل به صورت قانونی بر عهده آقا است ولی در عرف وظیفه تامین آن، با خانم و خانواده ایشان است.

قوانین کلی استرداد جهیزیه به این صورت است که فاکتور لوازم به نام هر شخصی که باشد وسایل برای ایشان است و طرف دیگر حق ندارد که سوءاستفاده‌ای نسبت به این موضوع انجام دهد. اگر سیاهه‌ای در زمان خرید جهیزیه نوشته شده باشد که می‌توان به آن استناد کرد و استرداد جهیزیه را انجام داد. در صورتی که نه فاکتور وسایل و نه سیاهه جهیزیه موجود نباشد، می‌توان از دو شاهد بی طرف برای شهادت استفاده کرد.

در استرداد جهیزیه بهتر است حتما یا از کلانتری شخصی بیاورید که وسایل را هنگام خروج از منزل لیست کند یا شاهدی از سمت خانواده آقا حضور داشته باشد.

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

شماره وکیل ارزان در مشهد

استرداد هدایای نامزدی و دوران عقد

نامزدی به دوره‌ای گفته می‌شود که خانم و آقا بدون جاری شدن صیغه عقد و برای آشنایی بیشتر نسبت به یکدیگر و با قصد ازدواج با هم رابطه دارند و رفت و آمد می‌کنند. در این میان هدایایی از طرف خانواده‌ها رد و بدل می‌شود که معمولا این هدایا شامل سکه، طلا، ساعت، گل شیرینی و … است.

هدایایی که مصرفی هستند مانند گل و شیرینی که به مرور زمان استفاده یا خراب می‌شوند قابل استرداد یا پس دادن نیستن. ولی هدایای غیر مصرفی مانند طلا و سکه و … را باید یا خودش یا معادلش را به طرف مقابل پس داد.

البته استثناعاتی درباره استرداد هدایای نامزدی وجود دارد. برای مثال اگر هدیه دزدیده شده باشد یا توسط بلایای طبیعی از بین رفته باشد دیگر قابل استرداد نیستند.

 

نصف کردن دارایی در زمان طلاق توافقی چگونه امکانپذیر است؟

شرط تنصیف دارایی یا همون نصف کردن دارایی فقط در زمانی اجرا می شود که در سند ازدواج و یا در یک سندی که در دفاتر ثبت اسناد رسمی تنظیم شده باشد، شرط شده باشد که زوجین در زمان طلاق تمام دارایی هایشان نصف خواهد شد و طرفین هم امضا نموده باشند. در غیر این صورت، امکان اجرای این شرط وجود ندارد.

همینطور توجه داشته باشید که این شرط فقط برای دارایی هایی که بعد از ازدواج کسب شده باشد اجرا می شود و دارایی هایی که قبل از ازدواج کسب شده و یا به عنوان ارث به طرفین رسیده باشد، قابلیت تنصیف در زمان طلاق را ندارند.

اجرت المثل در طلاق توافقی

اجرت المثل به هزینه‌ای گفته می‌شود که به خانم در ازای انجام اموری که وظیفه ایشان نبوده و به درخواست آقا انجام داده، تعلق می‌گیرد. در صورتی که طلاق از جانب آقا باشد اجرت المثل به خانم تعلق می‌گیرد.

اگر طلاق به صورت توافقی یا از سمت خانم باشد اجرت المثل به خانم تعلق نمی‌گیرد. از آنجایی که در طلاق توافقی همه موارد به توافقات خانم و آقا بستگی دارد، می‌توانند توافق کنند که آقا مبلغی را به عنوان اجرت المثل به خانم پرداخت کند.

 

قسط بندی مهریه چگونه است؟

طلاق چه به صورت توافقی و چه به صورت یک طرفه که باشد باید تکلیف مهریه به صورت کامل مشخص شود. برای مثال باید مشخص شودکه مهریه به صورت کامل از سمت خانم بخشیده یا دریافت می‌شود یا بخشی بخشیده و بخشی دریافت می‌شود.

در صورتی که خانم قصد دریافت مهریه خود را داشته باشد باید با توجه به اموال آقا و مقدار مهریه خانم، نحوه پرداخت مهریه مشخص شود. در صورتی که آقا اموالی داشته باشد و خانم قصد مطالبه مهریه را داشته باشد، می‌تواند از طریق دفتری که ازدواج صورت گرفته، اقدام کند و در نهایت بخشی از اموال آقا را توقیف کند. در صورتی که آقا اموالی نداشته باشد، باتوجه به گردش حساب و در آمد ایشان مهریه قسط بندی می‌شود.

برای مثال قاضی حکم می‌کند که هر شش ماه یک نیم سکه باید به خانم به عنوان مهریه پرداخت شود. اگر اقا نسبت به حکم دادگاه اعتراض داشت می‌تواند درخواست اعسار از پرداخت مهریه دهد تا مجددا پرونده بررسی شود و تعداد قسط‌ها کمتر شود.

باورهای غلط در بین مردم

  1. ماه صفر و ماه رمضان جزء ماههای حرام نیستند.
  2.  اگر کسی شکایتی مطرح کند و نتوانند اثبات کند او مجرم است، دادگاه برای حق خواهی و مطالبه تظلم خواهی می باشد و حق طرح شکایت برای همه محفوظ است و عدم اثبات مسئولیت کیفری برای شاکی ندارد مگر اینکه شکایت به صورت غیرواقعی و واهی یا برای ایذای دیگران باشد که آن موقع تحت عنوان افترا می توان پیگیری کرد.
  3.  برای اینکه قاتل اعدام شود باید مبلغ حق طناب، یا حق تیر بپردازید. اعدام قاتل نیاز به پرداخت مبلغی نیست مگر اینکه قاتل مرد و مقتول زن بوده باشد که در این صورت خانواده اولیای دم در جهت اجرای قصاص بایستی نصف دیه کامل به قاتل پرداخت نماید.
  4. پدر و مادر میتواند فرزند خود را از ارث محروم نمایند غلط است،خیر هیچ شخصی نمی‌تواند ورثه خود را از ارث محروم کند و وصیت نامه متوفی تا یک‌سوم میراث و ماترک او معتبر است، تنها وارثی که مورث خود را به قتل برساند از ارث محروم می گردد.
وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

وکیل طلاق توافقی ارزان در مشهد

آدرس وکیل در مشهدادرس وکیل در مشهدانتقال علامت تجاریبهترین وکیلبهترین وکیل پایه یک دادگستری در مشهدبهترین وکیل پایه یک مشهدبهترین وکیل حقوقی در مشهدبهترین وکیل در مشهدبهترین وکیل طلاقبهترین وکیل طلاق توافقیبهترین وکیل طلاق توافقی در مشهدبهترین وکیل طلاق توافقی درمشهدبهترین وکیل طلاق توافقی مشهدبهترین وکیل مشهدبهترین وکیل مهریه در مشهدپرداخت نفقه در عقد موقتثبت علامت تجاریحقوق مالی زوجهدرخواست وکیلدرخواست وکیل طلاقدفتر طلاق توافقیدفتر طلاق توافقی در مشهدسوالات طلاق توافقیشرکت طلاق توافقی در مشهدشماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهدشماره وکیل خانواده در مشهدشماره وکیل در مشهدطلاق توافقیطلاق توافقی 5 روزهطلاق توافقی در مشهدطلاق توافقی فوری در مشهدطلاق توافقی مشهدعلامت تجاریکمترین زمان طلاق توافقیماده طلاق توافقیمدارک لازم برای طلاق توافقی در مشهدمدارک مورد نیاز در طلاق توافقیمراحل طلاق توافقی در مشهدمراحل و مدت زمان طلاق توافقیمشاوره با وکیل پایه یک دادگستری مشهدمشاوره با وکیل طلاق توافقی در مشهدمشاوره رایگان با وکیل در مشهدموسسه حقوقی در مشهدنفقه حقوقینفقه حقوقی و کیفرینفقه کیفریوکیل اقا طلاق توافقی در مشهدوکیل انتقال علامت تجاریوکیل انتقال علامت تجاری در مشهدوکیل پایه 1 طلاق توافقی در مشهدوکیل پایه یک دادگستریوکیل پایه یک دادگستری در مشهدوکیل حقوقی در مشهدوکیل خانوادهوکیل خوبوکیل خوب در مشهدوکیل در مشهدوکیل طلاق به دلیل خیانت زنوکیل طلاق توافقی در 10 روزوکیل طلاق توافقی در مشهدوکیل طلاق توافقی در مشهد 10 روزهوکیل طلاق توافقی مشهدوکیل کیفری مشهدوکیل مهریه در مشهدوکیل مهریه مشهد، وکیل طلاق توافقی در مشهدوکیل نفقه کیفری در مشهدوکیل نفقه، آدرس دفتر وکالت در مشهد