وکیل ازدواج سفید در مشهد

وکیل ازدواج سفید در مشهد


وکیل ازدواج سفید در مشهد

 

وکیل ازدواج سفید در مشهد

 

 

 ازدواج سفید  طلاق سفید

طلاق سفید :

طلاق سفید که امروزه با عناوینی مانند طلاق عاطفی شنیده می شود نوعی از طلاق است که در آن زوجین هیچ گاه برای ثبت طلاق و جدایی خود در شناسنامه اقدام نمیکنند . در طلاق سفید زوجین به علل مختلف با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می نمایند اما رابطه ای باهم ندارند در عین حال برای جدایی نیز اقدامی نمی کنند به همین صفحه ی طلاق در شناسنامه ی آنان سفید است .

ازدواج سفید :

ازدواج سفید پدیده ای است که در سال های اخیر خصوصا در کلانشهرها شاهد آن هستیم . جوانانی که بدون عقد و ازدواج رسمی یا حتی عقد موقت باهم در منزل مشترک زندگی می نمایند .

مجازات ازدواج سفید :

ازدواج در کشور ما تابع شرایط و قوانینی می باشد به طوری که اگر یکی از شرایط نباشد عقد نکاح باطل است .یکی از این شرایط خواندن صیغه ی عقد نکاح است تا زوجین را محرم یکدیگر کند اما متاسفانه در ازدواج سفید محرمیتی وجود ندارد به همین دلیل طبق قانون مجازات اسلامی این عمل مشمول رابطه ی نامشروع می باشد یا در صورتی که یکی از طرفین متاهل باشد مشمول زنا خواهد بود و مجازات خاص خودش را دارد .

عواقب ازدواج سفید :

ازدواج سفید در صورتی که از هم خانه بودن فراتر رود و منجر به رابطه ی جنسی میان دختر و پسر گردد ممکن است فرزندی به وجود آورند که هیچکدام از دختر و پسر حاضر به پذیرش مسئولیت در قبال فرزند نگردند در نتیجه کودکی بدون والدین و سرپناه رها گردد یا اینکه هر کدام از دختر و پسر به دلیل عدم وجود رابطه ی شرعی به مجازات های مذکور در قانون محکوم گردند .