وکیل حرفه ای مهریه در مشهد

وکیل خوب مهریه در مشهد

وکیل حرفه ای مهریه در مشهد

 

مهریه دختر باکره

* سوالی که از وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و وکیل خانواده در مشهد پرسیده می‌شود آنست که آیا در دوران عقد و قبل از نزدیکی هم زن می‌تواند مهریه اش را مطالبه کند؟ و آیا در دوران عقد اصلا مهریه به زن تعلق می‌گیرد؟ >>>

* به محض اینکه عقد ازدواج میان زن و مرد بسته شد ، زن می تواند این حق را دریافت کند “وکیل مهریه در مشهد” و هیچ ارتباطی به تمکین یاعدم تمکین او “وکیل تمکین در مشهد” ندارد . لذا در صورتی که زن ناشزه باشد یا عدم تمکین او ثابت شود نیز تاثیری در پرداخت مهریه نخواهد داشت “وکیل پایه یک مشهد” و مرد همچنان موظف به پرداخت آن “وکیل پایه یک دادگستری در مشهد “است .

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

* البته نکته مهم وکیل خوب مشهد اینست که پرداخت مهریه در خصوص دختر باکره کمی متفاوت است . بر اساس قانون مدنی ، مهریه دختر باکره ‘نصف’ می شود “وکیل مهریه در مشهد” .
منظور آن است که در صورتی که زن و مرد در دوران عقد تصمیم به جدایی بگیرند” وکیل طلاق در مشهد” و بین آنها اعمال زناشویی رخ نداده باشد و دختر باکره باشد ، مهریه ای “وکیل مهریه در مشهد” که مرد باید به زن بپردازد نصف مهریه ای است که تعیین شده” وکیل پایه یک دادگستری در مشهد” است .

* نکته خیلی مهم که در این خصوص وجود دارد آن است که ممکن است زن در دوران عقد بخواهد مهریه اش را به اجرا “وکیل نفقه در مشهد” بگذارد، اما بحث جدایی و طلاق” وکیل طلاق توافقی در مشهد” در میان نباشد .

 

وکیل حرفه ای مهریه در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

 

در این صورت ، باز هم مرد موظف به پرداخت کل مهریه به زن “بهترین وکیل در مشهد” است . منتها اگر زن در همان دوران عقد و در حالت باکره بودن از شوهر خود جدا بشود “وکیل خوب در مشهد “، موظف است مقدار نصف مهریه ای که دریافت کرده است را به مرد بازگرداند، “وکیل مدافع مشهد” چرا که در آن شرایط مستحق نصف مهریه بوده است . به همین دلیل ، ملاک نصف شدن مهریه زن در دوران عقد ، ‘باکره بودن زن’ است “وکیل پایه یک دادگستری در مشهد” . چنانچه زن باکره باشد می تواند نصف مهر و در صورتی که باکره نباشد می تواند کل مهریه را از مرد مطالبه” وکیل پایه یک مشهد” کند .

*** سؤالات خود را در خصوص مهریه و مراحل اقدام جهت وصول مهریه از طریق دادگاه و اداره ثبت می‌توانید با وکیل خانواده در مشهد و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد مشورت کنید.