وکیل خوب نفقه در مشهد

وکیل نفقه در مشهد

وکیل نفقه در مشهد


وکیل خوب نفقه در مشهد

 

نفقه زوجه

* در قوانین کشور عزیزمان ایران از جمله مهمترین حقوقی که برای زنان پیش بینی شده است ، حق ‘نفقه’ می باشد .

*مطابق ماده ۱۱۰۷ قانون مدنی :
نفقه زوجه عبارت است از: همه نیازهای متعارف و متناسب با وضعیت زن از قبیل مسکن ، البسه ، نان ، اثاث منزل و هزینه های درمانی و بهداشتی و خادم در صورت عادت یا احتیاج به واسطه نقصان یا مرض “وکیل نفقه در مشهد” .

 

وکیل خوب نفقه در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* بنابراین ، بر اساس این ماده ۱۱۰۷، مرد موظف شده است تا تمامی نیازهای زن را بر اساس عرف جامعه برطرف “وکیل پایه یک دادگستری در مشهد” کند . آنچه که از این ماده تحلیل می شود آن است که ملاک پرداخت نفقه به زن ، وضعیت مالی مرد نیست “وکیل حقوقی در مشهد “و تمامی نیازهای متعارف و متناسب زن بایستی تامین شوند “وکیل نفقه در مشهد” که در ماده مذکور به برخی از مهمترین مصادیق آن اشاره شده” وکیل نفقه کیفری در مشهد” است .

* مسئولیت پرداخت نفقه >>>
بر اساس ماده ۱۱۰۶ قانون مدنی ، در عقد دائم نفقه زن بر عهده شوهر” وکیل نفقه در مشهد” است . بنابراین ، در عقد دائم مرد موظف است که نفقه همسر خود را بپردازد “وکیل خوب در مشهد” . بر اساس همین مسئولیت پرداخت نفقه است که قانونگذار دو دسته ضمانت اجرا برای عدم پرداخت نفقه پیش بینی کرده “بهترین وکیل در مشهد” است .ضمانت اجرای حقوقی” وکیل حقوقی در مشهد” عدم پرداخت نفقه در این رابطه است که زن با مراجعه به دادگاه خانواده نفقه خود را مطالبه کند “وکیل خانواده در مشهد” و ضمانت اجرای کیفری عدم پرداخت نفقه آن است “وکیل نفقه کیفری در مشهد” که به دلیل جرم ترک انفاق از مرد در دادگاه کیفری شکایت شود . در این صوت ، اگر مرد با وجود تمکن مالی ، نفقه زن خود را نپردازد ، به حبس تعزیری درجه شش محکوم “وکیل نفقه کیفری مشهد “می شود .

 

وکیل خوب نفقه در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

*** نفقه بعد از طلاق >>>
سوالی که اکنون از وکیل پایه یک دادگستری در مشهد مطرح می گردد ، آن است که تکلیف نفقه زن بعد از طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” چیست . به عبارت دیگر ، آیا زن بعد از طلاق از حق نفقه برخوردار است “وکیل طلاق در مشهد “یا خیر .
در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که برخلاف اینکه مرد ملزم به پرداخت نفقه فرزندان بعد از طلاق می باشد “وکیل حضانت در مشهد” ، بعد از طلاق زن و مرد ، مرد دیگر الزامی به پرداخت نفقه به همسر سابق خود را نخواهد “وکیل نفقه در مشهد “داشت . به دلیل اینکه پرداخت نفقه به زن به دلیل سکونت مشترک زن و مرد پرداخت می شده “وکیل خانواده در مشهد” است و حال که زن و مرد از هم جدا شده اند ، مرد موظف به پرداخت نفقه نیست “وکیل نفقه در مشهد” . حتی در صورتی هم که زن و مرد از هم طلاق نگرفته باشند ، اما زن تمکین نکند “وکیل تمکین در مشهد” ، باز هم مرد الزامی به پرداخت نفقه به زن ندارد .

 

وکیل خوب نفقه در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

به عنوان مثال در موردی که زن به منزل پدرش رفته و از تمکین خودداری “وکیل تمکین در مشهد” می نماید .
* نکته حائز اهمیت که در این رابطه وجود دارد “وکیل خانواده در مشهد” آن است که در صورتی که طلاق از نوع طلاق رجعی “وکیل طلاق توافقی در مشهد” باشد ، زن می تواند تا پایان مدت عده در منزل همسرش سکونت نماید “وکیل طلاق در مشهد” و مرد هم موظف است که نفقه این مدت را به وی بپردازد تا مدت عده به پایان برسد . اما در مواردی که طلاق از نوع طلاق بائن است ، زن حق نفقه در دوران عده نخواهد” وکیل نفقه در مشهد” داشت .

*جهت آگاهی و تکمیل اطلاعات خود و آشنایی زن ها با حقوق مالی خود می‌توانید با انتخاب بهترین وکیل مشهد و وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و وکیل دادگاه خانواده در مشهد با موسسه حقوقی و داوری حق تماس بگیرید.
تلفن هماهنگی : ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴