وکیل طلاق فوری در مشهد

بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد

طلاق فوری در مشهد


طلاق فوری در مشهد

طلاق انواع مختلفی دارد و اگر شما قصد انجام طلاق در سریعترین زمان را دارید چاره ای جز  طلاق توافقی نمی‌ماند زیرا که طلاق یکطرفه طلاق به درخواست زوج و زوجه به سرعت انجام نمی شود برای انجام  طلاق سریع و فوری روشهای متفاوتی وجود دارد؛
اگر خود شما بخواهید روش معمول طلاق توافقی (طلاق فوری) را طی کنید ممکن است ۵-۴ ماه درگیر پروسه این نوع طلاق باشید وکیل طلاق توافقی می‌تواند طلاق توافقی را ظرف کمتر از ۱۴روز به پایان برساند.
برای اطلاع از شرایط انجام طلاق سریع و طلاق فوری با ما تماس بگیرید.

مزایای طلاق فوری

طلاق فوری به دلایل شرایط خاصی که دارد برای بسیاری از زوجینی که به پایان زندگی مشترک خود رسیده‌اند، جذابیت پیدا کرده است.
١ -طی شدن مراحل طلاق در کمترین زمان ممکن
٢ – کاهش استرس و دغدغه ناشی از طلاق
٣ -وارد شدن آسیب کمتر به فرزندان
۴ -حفظ حرمت و احترام میان زوجین
۵ -آرامش بیشتر در دوران پس از طلاق
۶ -جلوگیری از طرح دعاوی متعدد  زوجین علیه یکدیگر اعم از مطالبه مهریه مطالبه نفقه مطالبه اجرت المثل حضانت الزام به تمکین و … و
 ٧ – کاهش پرونده های موجود در دادگاه ها…
٨ – کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از طلاق…

مراحل طلاق فوری

برای انجام دقیق سریع طلاق انجام برخی امور ضرورت دارد.
اولین مرحله طلاق فوری ایجاد توافق و تفاهم زوجین بر سر مساله طلاق است،
در واقع زوجین باید در مورد هم بر سر مساله جدایی و هم بر سر تبعات و حقوق ناشی از آن یعنی مهریه نفقه اجرت المثل حضانت جهیزیه و سایر حقوق مالی با یکدیگر توافق نمایند در چنین شرایطی، زوجین آماده شروع فرایند طلاق فوری هستند.
پس از این مرحله، زوجین می‌بایست با مراجعه به سایت تصمیم به نشانی  www.behzisti.net برای انجام جلسات مشاوره بهزیستی ثبت نام کنند،در این جلسات، مشاورین تلاش می‌کنند که زوجین را به ادامه زندگی ترغیب کنند و چنانچه ادامه زندگی به تشخیص آن‌ها میسر نباشد؛برای زوجین گواهی عدم انصراف از طلاق را صادر می‌کنند.
پس از صدور گواهی عدم انصراف از طلاق، زوجین می‌توانند با مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی دادخواست طلاق توافقی را که همان طلاق فوری است، ثبت نمایند.

مدارک لازم برای ثبت دادخواست طلاق فوری

اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی عقدنامه و گواهی عدم انصراف از طلاق است.
پس از ثبت دادخواست، پرونده به دادگاه صالح ارجاع می‌گردد. دادگاه با بررسی شرایط و مدارک و نیز توافق مکتوب زوجین، اقدام به صدور دادنامه طلاق توافقی می‌نماید. رای صادر شده از سوی دادگاه، تا سه ماه قابل اجرا در دفاتر طلاق خواهد بود.

نکات حقوقی طلاق سریع

چنانچه ظرف مدت سه ماه از تاریخ صدور رای طلاق توافقی در دفتر طلاق اجرا نشود، دادنامه طلاق توافقی باطل شده و مراحل طلاق فوری می‌بایست از ابتدا طی شود.
هنگام اجرای طلاق توافقی زن باید آزمایش بارداری دهد. البته چنانچه زن بالای ۶۰ سال و یا یائسه باشد، نیازی به این آزمایش نیست.
برای اجرای سریع رای طلاق توافقی باید حق تجدیدنظر خواهی و فرجام خواهی از دو طرف ساقط شود. این کار توسط خود زوجین یا وکیل آن‌ها در دادگاه امکان پذیر است.
بسیاری از وکلا برای انجام ندادن مراحل مشاوره بهزیستی اقدام به ثبت طلاق از سمت زوج یا زوجه می‌‌نمایند. طلاق فوری چنانچه توسط خود اشخاص انجام شود، حداقل ۵-۴ ماه به طول می‌انجامد اما این مسیر توسط وکیل می‌تواند تا دو هفته کاهش یابد. برای اطلاعات بیشتر با وکیل طلاق فوری در مشهد تماس بگیرید.
نکته:بهترین کار برای انجام  طلاق فوری استفاده از وکالتنامه طلاق است -که زوج به زوجه می‌دهد تا بتواند خود را مطلقه نماید.
برای مشاوره بابهترین وکیل طلاق فوری در مشهد تماس بگیرید.