وکیل فریب در ازدواج در مشهد

وکیل فریب در ازدواج در مشهد

وکیل فریب در ازدواج در مشهد

 

ترمیم بکارت و فریب در ازدواج

 

* مطابق ماده ی ۶۴۷ قانون مجازات اسلامی:
چنانچه هر یک از زوجین قبل ازعقد ازدواج طرف خود را به امور واهی از قبیل داشتن تحصیلات عالی ، تمکن مالی ، موقعیت اجتماعی ،شغل و سمت خاص و تجرد و امثال آن فریب دهد و عقد بر مبنای هر یک از آنها واقع شود مرتکب به حبس تعزیری از ۶ ماه تا ۲ سال محکوم می گردد . “وکیل فريب در ازدواج در مشهد” موارد ذکر شده از باب نمونه بوده و تنها منحصر به موارد مذکور نیست . “وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

* یکی از این موارد می تواند کتمان ازدواج قبلی و از بین رفتن بکارت زن باشد . در صورتی که مردی با زنی ازدواج نماید و تصور بر این بوده که وی دوشیزه می باشد و زن نیز این اطمینان را به مرد می دهد واین امر مبنای ازدواج باشد فریب در ازدواج اتفاق افتاده است .” وکیل فریب در ازدواج در مشهد”

* لازم به ذکر است حتی در صورتی که زن اقدام به ترمیم بکارت نموده باشد باز هم فریب در ازدواج رخ داده است . “وکیل تدلیس در ازدواج در مشهد
نکته ی مهم دیگر در این رابطه آن است که برای تحقق این جرم علاوه بر ذکر عدم واقعیت می بایست طرف مقابل فریب بخورد و ازدواج هم بر همین مبنا اتفاق بیفتد و زن نیز قصد فریب داشته باشد . “وکیل خانواده در مشهد”

* جهت اخذ بهترین وکیل خانواده در مشهد و آشنایی با موارد فریب در ازدواج و موارد تدلیس در ازدواج و موارد فسخ نکاح با موسسه حقوقی و داوری حق و وکلای پایه یک دادگستری در مشهد مشاوره نمایید.