وکیل محبوب مشهد

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکیل محبوب مشهد

وکیل در مشهد ، تشکیل شده از یک گروه توانمند و با تجربه از وکلای پایه یک دادگستری که در گرایشهای تخصصی افتخار این را دارد تا در جهت حل مشکلات شما عزیزان و احقاق حق در خدمت هم وطنان عزیز باشد . وکیل خانوادگی بگیرید ما وکیل خانوادگی در اختیار شما قرا می دهیم .

با وکیل خانوادگی آسوده خاطر باشید تماس : ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴ وکیل رضا حسینی برج

این گروه در شهرستانهای مشهد و طرقبه و در سایر شهرها افتخار خدمت به شما عزبران را دارد . این گروه متشکل از جمعی از وکلای پایه یک دادگستری باتجربه و علم حقوقی بسیار بالا که در آزمونهای ورودی کانون وکلای دادگستری رتبه های تک رقمی خصوصا رتبه یک را به دست آورده اند این گروه در آزمونهای اختبار کانون وکلا نیز برکرسی تک رقمی ها نشسته اند و از برترین وکلای دادگستری می باشند .

خدمات حقوقی که توسط تیمهای تخصصی این گروه انجام می شود شامل :

مشاوره حقوقی رایگان بصورت حضوری و تلفنی در تمام گرایشهای کیفری ، حقوقی ، خانواده ، ثبتی ، ملکی ، قراردادها و نظامی و همچنین انجام وکالت در تمام امور مذکور توسط وکلای متخصص و با تجربه مشاوره در نحوه تنظیم قراردادهاو تنظیم قرارداد ، تنظیم لایحه و دادخواست و شکایت های کیفری انجام امورات مربوط به محاکم خانواده و پذیرش وکالت در پرونده های نسب ، فسخ نکاح ، اجرت المثل ایام زوجیت ، مهریه و نحوه وصول سریع مهریه ، تمکین ، حضانت ، اعسار از پرداخت مهریه ، و تقسیط مهریه ، نفقه معوقه و جاریه ، نفقه اقارب ، رشد ، حجر ، موت فرضی ، طلاق از طرف زوج و زوجه و هچنین طلاق توافقی و پذیرش وکالت پرونده های قتل عمد و غیر عمد ، کلاهبرداری ، آدم ربایی ، سرقت ، شرب خمر ، اختلاس و ارتشا ، خیانت در امانت ، فروش مال غیر ، چک جنبه حقوقی و کیفری ، تماس مستقیم با وکیل پایه یک دادگستری  رضا حسینی برج  ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴