وکیل کیفری خوب در مشهد

وکیل جرایم کیفری در مشهد

وکیل جرایم کیفری در مشهد


وکیل کیفری خوب در مشهد

 

وکیل کیفری خوب در مشهد

 

پرونده کیفری

– وکیل کیفری خوب در مشهد

-وکیل کیفری : همانطور که می دانیم یکی از بزرگترین مشکلات موجود در جامع حضور کلاهبرداران سارقان و جاعلان اسناد درمیان مردم عادی می باشد.

* خطر دست اندازی این افراد به اموال مردم هر لحظه محتمل است علاوه بر این موضوع که جامعه می بایست بسیار هوشیار باشد تا فریب کلاهبرداران و شیادان را نخورد و قبل از انجام هر معامله‌ای جوانب و خطرات آن را به خوبی بررسی نموده تا اموال خود را از گزند و آسیب مصون بدارند ، سیستم قضایی نیز می بایست با دید وسیع به جامعه اقدامات بایسته از پیشگیری وقوع جرم را اعمال نماید .

* در این راستا تقویت بخش هایی از ضابطین دادگستری در تعقیب مجرمین و انجام تحقیقات ضروری بوده لیکن یکی از عوامل اساسی و پر اهمیت در تقویت بخش نظام کیفری می تواند تخصصی شدن وکالت نسبت به پرونده های جزایی باشد .

وکیل کیفری در مشهد

* همانطور که غالباً در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی خارجی دیده‌ایم برخی از وکلای دادگستری به صورت تخصصی صرفاً پرونده های کیفری را قبول کرده و هرگز وارد زمینه های دیگر علم حقوق نمی شوند این وکلای جزایی نه تنها از قانون بهره می برند بلکه در تحقیق و کشف جرم نیز همکاری داشته و در مواردی بااستخدام کارآگاه خصوصی مقام تحقیق را یاری میرسانند .
در کشور ما نیز برخی از وکلای زبردست به عنوان وکیل متخصص امور کیفری شناخته شده اند ، این وکلای کیفری وقتشان را صرفاً برای پرونده های مربوط به جرائم را قبول کرده و در آن اعلام وکالت نموده اند.

* متاسفانه به علت مشکلات اقتصادی و عدم وجود فرهنگ استفاده از وکیل ، تخصصی شدن بحث وکالت کیفری به کندی پیش می‌رود همانطور که قبلاً بیان شد وکیل کیفری صرفاً به عنوان وکیل شاکی و یا وکیل متهم در دادگاه و یا در دادسرا حضور داشته و از حقوق موکل خود دفاع می نماید ، بدیهی است این گرایش از حقوقی صرفاً به قانون تکیه نداشته بلکه تیز بینی و نکته سنجی در موارد حساس مانند لحظه شهادت شهود ، یا بیان تناقضات از زبان متهم می تواند مسیر پرونده را به کلی تغییر دهد .

* لزوم مراجعه به وکیل کیفری در مشهد

بدیهی است وکیل کیفری ، تحصیلات و تجربه کاری خود را منحصر به مباحث جزایی نموده و در آن زمینه بسیار با تجربه و با مهارت اقدام می نماید ، این امر نه تنها حفظ حقوق موکل را بیشتر تضمین نموده بلکه قاضی دادگاه را نیز در بررسی دقیق پرونده و اجرای عدالت یاری می نماید .

* ما سعی بر آن داشته ایم در مطالب وکیل کیفری نکات مهم و اساسی مواجهه با پرونده های کیفری را بررسی نماییم و ترفند های وکالت را تا آنجا که به اجرای عدالت خللی وارد نشود آموزش دهیم .
واضح و مشخص است در هر پرونده خلاقیت و نوآوری از نحوه دفاع می تواند حقوق افراد را بهتر و بیشتر تضمین نماید فلذا راهکاری کلی و برنامه ریزی واحد برای تمامی پرونده ها یکسان نبوده و مورد پذیرش نیست .
به طور معمول حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد از دفاع در پرونده‌های کیفری مشابه هم بوده لیکن الباقی به صورت تخصصی در هر پرونده منحصر به فرد می باشد و وکیل کیفری در مشهد با تخصص و مهارت خود می بایست راهکاری مناسب را برای رسیدن به حقوق موکل پیشنهاد نماید .
وکیل کیفری در مشهد

* الزامات وکالت امور کیفری در مشهد

-مواردی که در بحث وکالت کیفری مورد توجه است در برخی از موارد مشابه هم بوده و به عنوان مثال در جایی که شاکی علیه فرد و یا مجموعه اقدام به طرح شکایت کیفری می نماید باید توجه داشته باشد که ممکن است همدستان متهم خود را به عنوان شاهد در دادسرا و دادگاه معرفی نماید و به نفع متهم شهادت دهند .
در جهت جلوگیری از این امر راهکار حقوقی وکیل کیفری در مشهد این است که نه تنها متهم بلکه همدستان وی را نیز به عنوان مظنونین احتمالی در شکواییه عنوان نموده و به دادسرا معرفی نماید .
و با توجه به این امر که شاهد نباید خود از طرفین دعوا باشد اساساً امکان شهادت همدستان متهم منتفی شده و هرچند اقدام مجرمانه منتسب به این افراد نباشد اما ممکن است به عنوان معاون در جرم شناخته و محکوم به مزاجات شوند .

وکیل کیفری در مشهد

* نمونه دیگری از مهارت وکیل کیفری در مشهد آنست در زمان ادای شهادت شهود ، بجای سوال از اصل موضوع به فرعیات توجه ویژه ای نماید به عنوان مثال ممکن است شاهد ادعا نماید موکل بعد از پیاده شدن از خودرو به سمت شاکی حرکت کرده و اورا با ضربات چاقو مجروح نموده است ، حال سوالی که باید از گواه دروغین پرسیده شود آنست که موکل از کدام درب خودرو پیاده شده و یا اینکه خودرو موکل چه بوده و چه کسی پشت فرمان قرارداشته بدیهی است شاهدین دروغین نسبت به کلیات شهادت کذب خود هماهنگی نموده اند اما در خصوص جزئیات پیش بینی های لازم را نداشته و قطعاً دچار تناقض گویی خواهند شد .

مواردی از این دست بسیار زیاد بوده وکیل کیفری در مشهد با تجربه سالیان فعالیت در این گرایش از حقوق می‌تواند حمایتهای قضایی خود را به موکلین ارائه نماید شما نیز می توانید در جهت دریافت مشاوره کیفری و یا پیگیری موضوعات خود توسط وکیل کیفری با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید سعی بر آن داشته ایم تا حقوق شما را محفوظ داشته و برای اجرای عدالت از هیچ تلاشی فروگذار نباشیم.

*** برای مشاوره با وکیل کیفری در مشهد با ما تماس بگیرید.