بهترین وکیل بین المللی

وکیل امور ثبتی در مشهد

بهترین وکیل حقوق بین المللی

علم حقوق در دو دسته بین المللی و داخلی قابل تعریف است. حقوق بین الملل نیز خود به حقوق بین الملل عمومی که به روابط دو کشور می پردازد، و حقوق بین الملل خصوصی که به روابط اشخاص حقیقی و حقوقی کشورهای مختلف اشاره دارد، تقسیم می شود. از جمله مهمترین بخش های حقوق بین الملل که ضرورت وجود وکیل بین الملل را دو چندان می کند، تعارض قوانین است. تعارض قوانین به علت عواملی چون فرهنگ، تاریخ کشور ها و سطوح اجتماعی ملت ها پیش می آید و باعث می شود در سطوح بین المللی، تصمیم گیری های حقوقی نیاز به بررسی های بیشتری داشته باشد.

 

 

مرجع ذی صلاح رسیدگی به دعاوی بین المللی

معاهده نامه های بین المللی، صلاحیت رسیدگی به هر دعوایی را به دادگاهی که دعوی مورد نظر در آن اقامه شده است، واگذار نموده اند. از این رو قاضی، پیش از ورود به پرونده باید نسبت به صلاحیت خود و دادگاهش نسبت به موضوع پرونده تصمیم بگیرد.

در زمینه دعاوی کیفری و جنایات جنگی نیز، دیوان بین المللی کیفری مرجع رسیدگی شناخته شده است.

 

دیوان عالی بین المللی کیفری که مرکز آن در شهر لاهه هلند می باشد، به جنایاتی نظیر نسل کشی، جرائم علیه بشریت و جنایات جنگی می پردازد.

در واقع دعاوی مطرح شده در دادگاه های بین المللی قابل رسیدگی توسط قضات بین الملل و قابلیت دفاع و اقامه توسط وکیل بین المللی می باشند.

 

وکیل مشهد- وکیل پایه یک دادگستری

 

وکیل بین المللی قابل صلاحیت در دادگاه های بین المللی

در کل، هر وکیل پایه یک دادگستری دارای مجوز وکالت در هر کشوری، امکان حضور در دادگاهای بین المللی، نظیر دیوان کیفری بین المللی را دارد. در کشورهایی چون انگلیس، استرالیا، کانادا، نیوزلند و ایالات متحده، وکلای دادگستری مهاجرت، امور مالیاتی و قراردادها و … هر یک به صورت تخصصی امکان قبول وکالت تنها در رشته تخصصی خود را دارند وکیل مشهد

حقوق بین المللی

حقوق بین الملل عمومی، رشته ی از حقوق عمومی خارجی می باشد که به تنظیم روابط میان سازمان‌های بین المللی و دولت ها می پردازد.

ممنوع الخروج کردن زن

جهت ممنوع الخروج کردن زن می‌توان به پلیس مهاجرت و گذرنامه با همراه داشتن شناسنامه مراجعه نمود و اقدام به ممنوع الخروجی همسر نمود. همچنین میتوان، به بخش استعلام ممنوع الخروجی و بخش خانواده مراجعه شود و آنجا می توان درخواست ممنوع الخروجی را مطرح نمود.

آیا به جهت ممنوع الخروجی همسر میتوان وکیل دادگستری گرفت؟ بله البته این وکالتنامه باید در دفتر اسناد رسمی و با قید و آوردن عبارت “ممنوع الخروج نمودن زوجه” امکان پذیر است.

چه زن هایی را نمی شود ممنوع الخروج کرد: آنهایی که از همسرشان وکالت بلاعزل خروج از کشور داشته باشند، زن هایی که همسرشان اقامت خارج از ایران را دارند.

آیا برای ممنوع الخروجی زوجه می‌توان از خارج از ایران اقدام نمود؟ بله با مراجعه کردن به کنسولگری می تواند وکالت نامه رسمی جهت انجام این امر تنظیم نمود و وکیل در ایران این اقدام را نماید.

قوانین در باره مولفان

مدت حمایت قانون از مولفان، ۵۰ سال است. حق چاپ کتاب ناشر به صورت ارادی به دیگری انتقال می یابد و به صورت قهری تا ۵۰ سال به وراث می رسد و بعد از اتمام ۵۰ سال به ولی فقیه می‌رسد.