وکیل مشاوره قبل طلاق در مشهد

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

وکیل مشاوره قبل طلاق در مشهد

وکیل مشاوره قبل طلاق در مشهد

علت مشاوره ی قبل طلاق چیست ؟

 

آیا در قانون پیش بینی شده است ؟ 

مشاوره ی قبل طلاق راهکاری است که در قانون حمایت خانواده  برای زوجینی که قصد طلاق دارند اجباری شد .اجباری شدن بدین مفهوم است که تا زمانی که زوجین نامه ی مرکز مشاوره نداشته باشند دادخواست طلاق آنان در دفاتر خدمات قضایی ثبت نمی گردد .

علت این مشاوره آن است که اگر تصمیم به طلاق بر اساس هیجانات و احساسات یا امور قابل حل یا به دلیل دخالت دیگران می باشد از آن جلوگیری نمایند و از این راه بتوانند ضمن کمک به زوجین آمار طلاق را کاهش دهند .

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

مدت زمان این جلسات مشاوره پنج جلسه می باشد که پس از ثبت نام در سایت زمان حضور زوجین به آنان اطلاع داده می شود .

حضور در این جلسات مشاوره ی قبل طلاق به زوجین فرصت بیشتر برای تصمیم گیری در مورد طلاق می دهد و بهتر می توانند واکنش ها و احساسات خود را به طرف مقابل بیان نمایند شاید زوجینی که تا امروز فرصت صحبت با یکدیگر را نداشتند در این مشاوره ی قبل طلاق درباره مسائل و مشکلاتشان باهم حرف می زنند .

در مشاوره زوجین یک حامی مطمئن برای حل چالش های زندگی خود پیدا می کنند و اگر در مورد طلاق تردید دارند این مشاوره کمک می کند تا بهترین و عاقلانه ترین تصمیم را بگیرند .

ماده ی ۲۵ قانون حمایت خانواده

در صورتی که زوجین متقاضی طلاق توافقی باشند دادگاه باید موضوع را به مرکز مشاوره ی خانواده ارجاع دهد .در این موارد طرفین می توانند تقاضای طلاق توافقی را از ابتدا در مراکز مذکور مطرح کنند .در صورت عدم انصراف متقاضی از طلاق مرکز مشاوره ی خانواده موضوع را با مشخص کردن موارد توافق جهت اتخاذ تصمیم نهایی به دادگاه منعکس می کند .

تماس 09156024004