بهترین وکیل در تهران

وکیل وصول چک در مشهد

وکیل وصول چک در مشهد


بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران

بهترین وکیل در تهران

ویژگی بهترین وکیل تهران

۱- تحقیق كنید زیرا باید ازتوانایی علمی ، شهرت ، تجربه ، حسن اخلاق و  حق الوكاله و سایر خصوصیات یك وكیل خوب مطمئن شوید تابتوانید كه پرونده ای كه گاه سرنوشت زندگی شمارا رغم خواهد زد ، به دستان با  كفایت وی بسپاید. ۲- هیچگاه صرفاً به تبلیغاتی كه یك وكیل كرده است اكتفا نكنید. تبلیغات تلویزیونی ، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند. می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.

 

۳- سن و جنس وكیل (زن یا مرد بودن) ملاك ومعیار مناسبی برای خوب بودن یا بد  بودن وکیل نیست گاهی اوقات یك وكیل تحصیل كرده جوان بسیار می تواند از یك وكیل سالخورده و به ظاهر با تجربه به كار شما بیاید.  زن یا مرد بودن وكیل نیز خیلی اهمیت ندارد و ملاك علم ، شهرت و حسن خلق اوست.

۴- كسی كه عنوان وكیل و مشاورحقوقی را اخذ می كند علاوه براین كه حداقل مدرك كارشناسی رشته حقوق رادارد ، مراحل بسیار سخت كانون وكلا را برای دریافت پروانه گذرانده است.

 

انتخاب وکیل خوب و متخصص

لازم است اگر کاری انجام پذیر نیست و از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد. یک وکیل خوب سعی در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهمه کشاندن آن نخواهد داشت. مهمترین ویژگی یک وکیل خوب مورد اعتماد بودن وی می باشد. این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل می باشد. وکیلی که از نظر اخلاقی تمام محاسن را دارا باشد اما فاقد تخصص و علم کافی باشد، نمی تواند به نحو مقتضی از حقوق موکل خود دفاع کند. بنابراین وکیلی را می توان مورد تایید قرارداد که هم از نظر سلامت اخلاقی مورد وثوق باشد و هم تخصص کافی در اموری که به وی سپرده می شود را به دست آورده باشد. هر بخش از دعاوی مانند، وکیل طلاق، وکیل مهریه, وکیل چک, وکیل خانواده و… نیازمند به وکلای متخصص همان زمینه می باشند که موسسه حقوقی تهران وکیل با دارا بودن ۱۲۰۰ وکیل مجرب و متخصص در زمینه های گوناگون، می تواند پرونده های شما عزیزان را به سر انجام برساند.