طلاق توافقی در مشهد

وکیل طلاق توافقی در مشهد

طلاق توافقی در مشهد

قبل از هر چیز واضح است که طلاق توافقی اولین راه حل برون رفت مشکلات زناشویی نیست اگر چه این موضوع شاید بی ارتباط به حرفه وکالت باشد ولی از باب شرافت کاری و سوگندی که هنگام اخذ پروانه وکالت خورده ایم، خوب است که بدانیم آفت طلاق توافقی عجله است شاهد زوجین بسیاری بوده ایم که بعد از مدتی پشیمان شده اند و با عجله و در عصبانیت تصمیم گیری کرده اند. گذشته از مطلب بالا در صورت اصرار زن و شوهر، گروه وکلای طلیعه داران عدالت (وکلای پایه یک خانم و آقا) در کمترین زمان ممکن است که دستگاه قضا رای صادر می کند، گواهی عدم امکان سازش (رای طلاق توافقی) را اخذ می کنند در حال حاضر در حدود ۵ روز کاری به طول می انجامدکه این روند طلاق توافقی فوری در مشهد است.

مدارک مورد نیاز عبارت است از عقدنامه (سند ازدواج) و در صورت در دسترس نبودن، اخذ رونوشت از دفترخانه ای که ازدواج ثبت شده است کافی است، مدارک مورد نیاز دیگر شناسنامه زوجین و کپی کارت ملی ایشان است. با توجه به طولانی بودن پروسه طلاق توافقی در تهران ، در صورت تمایل زوجین برای طلاق توافقی فوری ، امکان ثبت آن در شهر مشهد وجود دارد.

 

استفاده از وکیل طلاق توافقی اگر چه اجباری نمی باشد مزایای فراوانی دارد

توصیه می شود مطلب مزایای داشتن وکیل برای طلاق توافقی را مطالعه بفرمایید. توجه داشته باشید مواردی که زوج وکالت در طلاق (حق طلاق) به همسرش یا شخص دیگری داده باشد طلاق از طریق طلاق توافقی انجام می شود و در صورت کامل بودن متن آن همان مدت طلاق توافقی خواهد بود. داشتن وکیل دادگستری در این مورد الزامی است. کلیه فرایند طلاق توافقی در گروه وکلای پارسای توسط وکیل پایه یک دادگستری با تجربه انجام می شود.

در صورت تمایل زوجین متقاضی طلاق، مرحله ثبت طلاق در محضر هم توسط وکیل انجام خواهد شد در غیر این صورت پس از اخذ رای دادگاه که به گواهی عدم امکان سازش موسوم است زوجین سه ماه فرصت مراجعه به دفتر رسمی طلاق به جهت ثبت آن دارند. اگر در مدت مقرر مراجعه نشود یا یکی از زوجین خاصه زوج پشیمان شود رای دادگاه از درجه اعتبار خارج است. اگر زوجه پشیمان شود با شرایطی امکان ثبت رای طلاق بدون حضور زوجه وجود دارد. طلاق توافقی فوری در دوره عقد بدین معنی که زوجین زندگی مشترک را شروع نکرده اند دارای شرایط ویژه ای نیست فقط زوجه می بایستی در مشهد و سایر شهر های بزرگ به پزشکی قانونی به جهت اخذ گواهی بکارت مراجعه کند البته راهکار قانونی برای کسانی که تمایل به حضور در پزشکی قانونی ندارند، وجود دارد. اگر زوجه باکره نباشد و یائسه نیز نباشد اخذ گواهی مربوط به بارداری الزامی است. اگر سوال یا ابهامی داشتید با ما تماس بگیرید.