طلاق فوری و سریع در مشهد

بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد

طلاق فوری در مشهد


طلاق فوری و سریع در مشهد

طلاق در کمتر از ۱۰ روز بدون نیاز به حضور زوجین

موسسه حقوقی حق جویان قصد دارد تا مزایای طلاق توافقی، مراحل و هزینه طلاق فوری و مدت زمان آن را برای شما عزیزان توضیح دهد-متاسفانه امروزه به دلیل مشکلات عدیده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بسیاری از زوجین تصمیم به طلاق فوری می‌گیرند. شرایط زمانی بد‌تر می‌گردد که به دلیل شرایط حاکم بین دو طرف و ضربه‌های روحی وارد شده به هر دو، -همکاری از جانب هر دو طرف صورت نگرفته و فرآیند طلاق بسیار طولانی می‌گردد .اما در این شرایط، بهترین و کوتاه‌ترین راه برای رهایی از مشکلات و عواقب جدایی، طلاق توافقی است. در طلاق فوری شان و منزلت هر دو طرف حفظ شده و به دلیل زمان کوتاه آن، آسیب‌های بسیار کمتری به زوجین وارد می‌گردد. در صورتی که زوجین، خود اقدام به ثبت دادخواست طلاق نمایند، فرآیند صدور رای و ثبت طلاق بسته به شرایط بین ۱ تا ۴ ماه طول خواهد کشید، اما این زمان توسط وکیل طلاق، بسیار کمتر است. وکلای موسسه حق جویان، طلاق فوری را در ۱۰تا ۱۴روز کاری انجام می‌دهند.

مراحل طلاق فوری و سریع در مشهد

به شرح زیر است:

-ثبت توافقات طرفین بر سر مهریه ،نفقه ، حضانت ، جهیزیه و …
-ثبت دادخواست طلاق فوری از -طریق دفتر خدمات قضایی و یا دادگاه
-حضور در جلسه دادگاه و ارجاع به -واحد مشاوره
-گرفتن گواهی عدم امکان سازش
-صدور رای طلاق
-حضور در دفترخانه برای اجرای صیغه طلاق

-در صورت استفاده از وکیل طلاق، تمامی مراحل فوق بدون نیاز به حضور زوجین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. البته حضور زوجه طی یک جلسه برای انجام آزمایش بارداری الزامی است، ولی در سایر مراحل هیچ‌گونه نیازی به حضور هیچ یک از زوجین وجود ندارد.
بنابراین، توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از مشکلات و دغدغه‌های طلاق، حتما از طریق وکیل طلاق توافقی فوری اقدام شود. برخی از افراد به دلیل نا آگاهی و گاها صرف هزینه کمتر به سراغ افراد و یا موسسات غیر متخصص می‌روند و همین امر موجب، طولانی شدن فرآیند طلاق می‌شود. بنابراین با هزینه مناسب می‌توان از بسیاری از مشکلات جلوگیری نمود.

طلاق فوری بدون حضور زوجین ظرف ۱۰ روز

-موسسه حق جویان، بهترین وکیل خانواده را دارد. پیگیری مراحل طلاق، مهریه، نفقه، حضانت و … از مجموعه خدمات ما برای شما عزیزان می باشد. برای برقراری ارتباط با وکیل خانواده جهت طلاق فوری می توانید از طریق تلفن ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.