وکیل خوب خانواده مشهد

وکیل خوب خانواده مشهد

وکیل خوب خانواده مشهد


وکیل خوب خانواده مشهد

 

وکیل خوب خانواده مشهد

 نامزدی

ازدواج سنت پسندیده و مورد تاکید در اسلام می باشد. در عرف جامعه ی ما تشکیل خانواده مقدماتی دارد .نامزدی مرحله ای قبل از عقد می باشد که خانواده ها جهت آشنایی بیشتر دختر و پسر در اختیار آنان قرار میدهند تا در چارچوب فرهنگ خانواده ها و نظارت والدین با یکدیگر تعامل داشته باشند . “وکیل خانواده در مشهد”

در دوران نامزدی ممکن است صیغه ی محرمیت میان دختر و پسر خوانده شود اما هیچگونه رابطه ی جنسی در بین آنان برقرار نگردد . “وکیل خوب در مشهد”

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

لازم به توضیح است در دوران نامزدی دختر همچنان در منزل پدر زندگی می کند و هزینه های وی بر عهده ی پدر می باشد .در این دوران هدایایی طرفین به یکدیگر می دهند .”بهترین وکیل در مشهد”
سوال مهم اینجاست که اگر به هر دلیلی نامزدی به هم بخورد تکلیف هدایا و محرمیت چه می شود ؟

در پاسخ به این سوالات از وکیل پایه یک دادگستری باید گفت صیغه یا عقد موقت تنها با انقضاء مدت یا بذل مدت تمام می شود بنابراین اگر نامزدی قبل از انقضاء مدت بهم بخورد مرد باید بقیه ی مدت را ببخشد تا محرمیت از بین برود . “وکیل پایه یک در مشهد”

در مورد هدایا ماده ی ۱۰۳۷ قانون مدنی بیان می دارد :” هر یک از نامزدها می تواند در صورت بهم خوردن وصلت منظور هدایایی را که به طرف دیگر یا ابوین او برای وصلت منظور داده است مطالبه کند .” وکیل خانواده در مشهد ”

وکیل خوب خانواده مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

اگر عین هدایا موجود نباشد مستحق قیمت هدایایی خواهد بود که عادتا نگاه داشته می شود مگر اینکه آن هدایا بدون تقصیر طرف دیگر تلف شده باشد . “وکیل در مشهد”

لازم به ذکر است اگر علت بهم خوردن نامزدی فوت یکی از طرفین باشد و هدایا موجود نباشد دیگر نمیتوان قیمت هدایا را از طرف مقابل گرفت .

*** جهت هماهنگی با وکیل پایه یک دادگستری در مشهد در زمینه امور خانواده، ازدواج، طلاق میتوانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.