وکیل رابطه نامشروع در مشهد

وکیل رابطه ی نامشروع در مشهد

وکیل رابطه نامشروع در مشهد

 

خيانت منجر به زنا

*حکم خیانت های منجر به زنا چه میباشد؟ از دیدگاه “وکیل کیفری مشهد” “وکیل پایه یک دادگستری در مشهد

* در خصوص خیانتهای منجر به زنا مجازاتهای سختگیرانه‌ای وضع شده است “بهترین وکیل کیفری مشهد” . هر چند در آخرین اصلاحات قانون مجازات اسلامی، “سنگسار” به عنوان سختگیرانه‌ترین مجازات برای روابط نامشروع منجر به زنا حذف شده است و البته برای آن مجازاتهای جایگزین در نظر گرفته شده است.

 

وکیل رابطه نامشروع در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

*در ماده ۶٣٧ قانون مجازات اسلامی ارتباط با جنس مخالف تشریح شده است كه در عرف به آن “رابطه نامشروع” گفته می‌شود.”وکیل جنایی مشهد
این جرم در قانون این‌گونه تعریف شده است كه «هرگاه زن و مردی كه بین آنها علقه زوجیت نباشد مرتكب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت «غیر از زنا» از قبیل تقبیل یا مضاجعه (تقبیل به معنای بوسیدن است و معنی مضاجعه نیز گردن به گردن شدن است) شوند، به شلاق تا ٩٩ ضربه محكوم خواهند شد».

 

* حکم خیانت زن يا مرد در قرآن

«الزَّانِى لاَ یَنکِحُ إلاَّ زَانِیَهً أَوْ مُشْرِکَهً وَالزَّانِیَهُ لاَ یَنکِحُهَآ إِلاَّ زَانٍ أَوْ مُشْرِکٌ وَ حُرِّمَ ذَلِکَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ»؛ (سوره نور آیه ۳)

«مرد زناکار، جز زن زناکار یا مشرک را به همسرى نگیرد و زن زناکار، جز مرد زناکار یا مشرک را به همسرى نگیرد، و بر مؤمنان این گونه ازدواج حرام گردیده است».

* زنای غیرمحصنه و مجازات آن:
“زنای غیرمحصنه” یکی از انواع زنا می باشد “وکیل رابطه نامشروع”، به زنا یی گفته می‌شود که شخص زناکار (زن یا مرد) فاقد همسر و مجرد باشد و به اختیار خود زنا کرده باشد. به زبان ساده تر به زنای شخص مجرد، “زنای غیرمحصنه” گفته می‌شود.

 

وکیل کیفری در مشهد

 

* مجازات زنای غیرمحصنه در این نوع از زنا، کیفر شخص زناکار در مرتبه اول یکصد ضربه شلاق است، و اگر سه مرتبه زنا کند و در هر مرتبه حد خورده باشد، کیفر او در مرتبه چهارم “اعدام” است.”وکیل کیفری در مشهد”
*مرد را در حالی شلاق می‌زنند که ایستاده باشد و نباید ضربات شلاق بر سر و صورت و عورت او وارد شود.

زن را در حالی شلاق می‌زنند که نشسته باشد و بدن او با لباس پوشیده باشد و از شلاق زدن به سر و صورت او خودداری نمایند.

 

وکیل رابطه نامشروع در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

*” زنای محصنه” و مجازات آن:
زنای محصنه به معنای آن است که شخص زنا کننده دارای همسر دائمی باشد به گونه‌ای که هرگاه بخواهد با همسر خود نزدیکی کند مانعی در کار نباشد و با این حال تن به زنا داده باشد.”وکیل خوب مشهد”
مجازات زنای محصن در مورد مرد زناکاری که متاهل است، اگر پیرمرد است ابتدا یکصد ضربه شلاق و سپس سنگسار است و اگر جوان است فقط او را سنگسار می‌کنند و بنابر احتیاط واجب شلاق نزنند، در مورد زن متاهل نیز همین حکم جاری است.

* اگر مردی که متاهل است و زن او در اختیار اوست اما هنوز با او زناشویی نکرده، اگر این مرد با زنی زنا کند او را صد ضربه شلاق می‌زنند و سر او را هم می‌تراشند و به مدت یکسال او را از شهرش تبعید می‌کنند. ولی برای زن زناکار حکم تراشیدن سر و تبعید جاری نیست.

وکیل رابطه نامشروع در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

*در جهت ایجاد هرگونه پاسخ در زمینه جرم زنا و رابطه نامشروع و احکام راجع به آن سوالی دارید با شماره “وکیل کیفری مشهد” “وکیل پایه یک دادگستری در مشهد” و در جهت تعیین وقت با “وکیل دادگستری مشهد” با شماره ٠٩١۵٣١٠۴٠٠۴ تماس حاصل نمایید.