وکیل طلاق در مشهد

حذف سند طلاق

وکیل طلاق مشهد


وکیل طلاق در مشهد

 

وکیل طلاق در مشهد

طلاق

* تحلیل طلاق از نگاه وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و وکیل طلاق در مشهد و وکیل طلاق توافقی در مشهد >>>

* طلاق ، به پایان قانونی ازدواج و جدا شدن زوجین از یکدیگر اطلاق می‌شود. در پی جاری شدن طلاق “وکیل طلاق در مشهد” وظایف و تکالیف متقابلی که بین زوجین در هنگام ازدواج وجود داشته است، از میان می‌رود.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

در بسیاری از جوامع، درصد طلاق “وکیل طلاق در مشهد” ، آمار متفاوتی را نشان می دهد. متاسفانه افرادی که تصمیم به طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” می‌گیرند با مشکلات خصوصی، اجتماعی و حقوقی بسیاری مواجه می‌شوند که در این میان حضور یک وکیل خوب طلاق در مشهد و توانا در امور طلاق کمک شایانی در رفع این مشکلات به ویژه مشکلات حقوقی خواهد کرد. اگر در مشهد زندگی می‌کنید و به هر دلیل گرفتار پروسه طلاق گشته‌اید می‌توانید از طریق تماس با موسسه حقوقی حق جویان ، از مشاوره با وکیل برای طلاق در مشهد بهره‌مند شوید.

* در هر کشوری شکل طلاق “وکیل طلاق در مشهد” و میزان خسارت وارد شده به هر دو طرف، با توجه به شرایط زوجین و موارد درج شده در عقدنامه تعیین می‌گردد. اما در این میان اگر هرکدام از زوجین آگاهی کامل از قوانین و شرایط طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” نداشته باشند، این امکان وجود دارد که ضرر وارد شده، بسیار بیشتر از میزانی گردد که در واقعیت باید باشد. از همین رو توصیه می‌شود در صورت مواجه شدن با چنین پروسه‌های حقوقی، حتما از حضور یک وکیل خوب برای طلاق در مشهد بهره‌مند گردید. در صورتی که ساکن مشهد هستید می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وب سایت درخواست مشاوره خود را حضوری و یا آنلاین ، با وکیل برای طلاق در مشهد ثبت نمایید.

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

انواع طلاق

مطابق با ماده‌ی ‌۱۱۴۳ قانون مدنی ایران

طلاق بر دو نوع می‌باشد:
طلاق بائن و طلاق رجعی.
طلاق رجعی نوعی از طلاق است که در آن مرد، در مدت عده، حق رجوع “وکیل طلاق در مشهد” دارد.
در مقابل طلاق بائن آن است که در آن، مرد حق رجوع ندارد “وکیل طلاق توافقی در مشهد” .

* بنابراین در این نوع از طلاق “وکیل طلاق در مشهد” یعنی طلاق بائن رابطه‌ی زوجیت قطع می گردد و زن دیگر در حکم زوجه نیست.
در طلاق بائن زن و مرد بر هم حرام می‌شوند و زن حق نفقه “وکیل نفقه در مشهد” ندارد. بعلاوه چنانچه یکی از طرفین در مدت عده فوت کند دیگری از او ارث نمی‌برد “وکیل ارث در مشهد “و اگر مرد بخواهد مجددا با آن زن ازدواج کند باید عقد جدیدی جاری شود.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

ماده‌ ۱۱۳۰ قانون مدنی

ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی به مسئله عسر و حرج که به معنی سختی و مشقت است می‌پردازد. این موضوع اصطلاحاً حالتی را در برمی‌گیرد که زن از ادامه‌ی زندگی با همسر خود عاجز و ناتوان شده باشد و تحمل آن زندگی برای او غیرممکن “وکیل طلاق توافقی در مشهد” است. در چنین شرایطی و البته با اثبات مواردی خاص زن می‌تواند با اثبات موارد عسر و حرج در دادگاه از همسر خود جدا “وکیل طلاق در مشهد” شود. ماده‌ی ۱۱۳۰ قانون مدنی و تبصره‌های آن.
این شکل از طلاق، طلاق بائن محسوب می‌شود “وکیل طلاق در مشهد “و در آن، در مدت عده، مرد حق رجوع ندارد.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* عسر و حرج از نظر ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی

الف) ترک زندگی خانوادگی توسط زوج حداقل به مدت ۶ ماه‌ متوالی يا ۹ ماه متناوب در مدت يک سال بدون عذر موجه. “وکیل طلاق توافقی در مشهد

ب) اعتياد زوج به يکی از انواع مواد مخدر يا ابتلای وی به‌ مشروبات الکلی که به دلیل آن اساس زندگی خانوادگی مختل شده باشد. “وکیل موادمخدر در مشهد”

پ) محکوميت قطعی زوج به حبس پنج سال يا بيشتر. “وکیل خوب در مشهد”

ت) ضرب ‌و شتم يا هرگونه سوءرفتار مستمر زوج، که با توجه‌ به وضعيت زوجه، قابل تحمل نباشد. “وکیل ضرب و شتم در مشهد”

ث) ابتلای زوج به بيماری‌های صعب‌العلاج روانی يا هرعارضه‌ی صعب‌العلاج ديگری که زندگی مشترک را مختل کند. “بهترین وکیل در مشهد ”

لازم به ذکر است، موارد ذکر شده در این ماده، تنها نمونه و مثال هستند و اگر زن به هر دلیل دیگری در عسر، حرج و سختی باشد می‌تواند با اثبات آن در محضر دادگاه درخواست طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” نماید.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

 اگر طلاق توسط وکیل برای طلاق در مشهد صورت گیرد چه مزایایی خواهد داشت

الف) در کمترین زمان ممکن، طلاق انجام خواهد شد. “وکیل طلاق توافقی در مشهد

ب) نیازی به حضور زن و مرد در دادگاه نخواهد بود. “وکیل طلاق در مشهد”

پ) نیازی به حضور زن و مرد در جلسات مشاوره و یا داوری نیست و وکیل به جای آنها در جلسات مشاوره و داوری شرکت خواهد کرد. “وکیل طلاق مشهد”

ت) اگر طلاق توافقی باشد، توافقات زن و مرد توسط وکیل صورت جلسه، و مطابق آن حکم صادر خواهد شد. “وکیل طلاق توافقی مشهد

 

اعطای وکالت به وکیل در خصوص طلاق 

۱) زن یا مرد مصمم به انجام طلاق شوند و در این مورد با هم به توافق برسند. “وکیل طلاق در مشهد”

۲) برای وقت حضوری و تحویل مدارک به وکیل متخصص امور خانواده و طلاق، با دفتر وکیل برای طلاق در مشهد تماس حاصل فرمایند.

۳) پس از گرفتن وقت حضوری با وکیل، مدارک خود را تکمیل و به همراه داشته باشند.

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

۴) زن یا مرد می‌بایست در حضور وکیل، تمامی دلایلی که آنها را مجبور به اقدام برای جدایی کرده است را شرح دهند، تا وکیل بنا به شرایط ایشان برای طلاق اقدام نماید.

۵) در این مرحله نیاز است هر یک از زوجین برای تحویل مدارک به دفتر وکیل مربوطه مراجعه کند. از اینجا به بعد کلیه مراحل توسط وکیل طلاق در مشهد انجام می شود.

۶) در ادامه و با طی فرآیند حقوقی قضایی صیغه طلاق جاری، در شناسنامه ثبت و مدارک تحویل زوجین می‌شود.

۷) در این مرحله‌ طلاق به سرانجام می‌رسد.

 

 

* مدارک لازم برای اعطای وکالت به وکیل در خصوص طلاق 

* اصل سند ازدواج
* اصل شناسنامه
* کپی کارت ملی

 

وکیل طلاق در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

ضرورت مراجعه به وکیل طلاق در مشهد 

همانطور که می‌دانید موارد حقوقی طلاق بسیار پیچیده بوده و نیاز به بررسی‌های موشکافانه دارد. لذا توصیه می‌شود در صورت مواجه شدن با این مشکل پیش از هر اقدامی با وکیل طلاق در مشهد و وکیل طلاق توافقی در مشهد مشورت نمایید. با حضور یک وکیل آگاه، مدت زمان رسیدگی به پرونده به حداقل می‌رسد. ضمن آنکه درصورت وجود وکیل خوب برای طلاق در مشهد ، زوجین نیازی به حضور در دادگاه نخواهند داشت. در نهایت می توان این گونه نتیجه گرفت که با وجود وکیل طلاق، و وکیل طلاق توافقی در مشهد روند رسیدگی به پرونده بسیار متفاوت خواهد بود. شما همواره می توانید در صورت داشتن مشکلاتی چون طلاق با وکیلی کار بلد برای طلاق در مشهد مشاوره کرده و از او کمک‌ بخواهید. موسسه حقوقی حق جویان در مشهد وکلای پایه یک دادگستری با تجربه و آگاه به مسائل حقوقی را برای مشاوره به شما معرفی می‌کند.