تعیین محل ملک گمشده

تعیین محل ملک گمشده

تعیین محل ملک گمشده

چگونه می توان محل مال گم شده را تعیین کرد؟ چه کسی می تواند برای مکان ملک درخواست دهد؟ آیا وکیل پایه یک دادگستری توانایی رسیدگی به دادرسی در پرونده های مربوط به تصمیم گیری در مورد محل ملک را دارد؟ رسیدگی به پرونده های مرتبط با چقدر طول می کشد؟ قانون در مورد محل املاک چه می گوید؟ مزایای مکان یابی املاک چیست و عامل اصلی که افراد را به سمت یافتن املاک سوق می دهد چیست؟ تعیین محل ملک یکی از اساسی ترین مسائلی است که امروزه ممکن است بسیاری از افراد با آن مواجه شوند و ندانند چگونه این مسائل را تکمیل کنند. امروزه یک وکیل مجرب می تواند به راحتی موکل خود را از صفر تا صد مورد از این موارد دریافت کند. تعیین محل اسناد ملک اغلب برای مالکانی اتفاق می افتد که دارای اسناد ملکی هستند اما اطلاعات دقیق و کافی از محل ملک مورد نظر ندارند و نمی دانند چگونه نقشه جغرافیایی دقیقی تهیه کنند. امروز مالک ذیربط باید درخواست خود را در چارچوب قانون تنظیم و به اداره حقوقی ذیصلاح ارائه کند تا موضوع به روش پلاک پیگیری شود.

ببینید ملک در کجا قرار دارد

محل ملک به گونه ای تعیین می شود که پس از ارائه درخواست مالک یا وکیل وی، مدارک و توجیهات باید ضمیمه پرونده شود. کارشناس رسمی موظف است موقعیت و وضعیت ملک را مشخص کند و همچنین از روش ها و ابزارهایی مانند نقشه UTM برای درج شماره پروانه بر روی سند ملکی استفاده کند.
برای کسب اطلاعات دقیقتر و کاملتر در مورد مکان ملک، توصیه می کنیم تمامی سوالات خود را در یک جلسه مشاوره حقوقی از یک
وکیل دادگستری بپرسید تا راهکارهای حقوقی و حقوقی مناسب در این زمینه به ما ارائه شود. . ما شما را تشویق می کنیم که با ما بمانید تا اطلاعات دقیق کافی در مورد مکان های املاک و مستغلات به دست آورید.

تعیین محل ملک گمشده و درخواست ثبت آن

مکان یابی ملک کار آسانی نیست و همه نمی توانند آن را به راحتی انجام دهند. بهترین فردی که می تواند در مورد کلیه مسائل و مشکلات حقوقی مربوط به محل ملک اطلاعات لازم را در اختیار مردم قرار دهد و در تمامی مراحل آنها را همراهی کند وکیل است. طبق قانون ثبت باید بگوییم که:
درخواست باید به عنوان نمونه امضای متقاضی یا نماینده تام الاختیار یا نماینده قانونی او در محل
ارائه شود. در صورتی که فرد ارائه دهنده اظهارنامه نتواند نمونه (امضا) تهیه کند، اثر انگشت خود را در زیر اظهارنامه قرار می دهد. و در صورتی که درخواست توسط نماینده متقاضی یا قائم مقام وی ارائه شود باید وکالت داشته باشد و نامه یا مدارک مربوطه پیوست شود.
این اخطار شامل نکات زیر است: نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه یا ملی و محل صدور آن و نام پدر و شخصی که در مورد محل درخواستی و محل سکونت شخصی که اطلاع داده است درخواست کرده. تابعیت ثبت شده نوع ساختمان های درخواستی برای ثبت با تعیین موقعیت محدوده (حوزه ثبتی، بخش یا روستا و پلاک ثبتی، اصلی  و فرعی)، حدود و مشخصات قطعات و متعلقات آن و نشانیساختمان (خیابان، کوچه، پ) و محل سکونت متقاضی
..

تماس 09156024004