طلاق به دلیل نازایی مرد

وکیل مشاوره طلاق در مشهد

طلاق به دلیل نازایی مرد

* سوال پرتکرار از وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و وکیل خانواده در مشهد و یکی از شایع ترین علت های طلاق در جامعه موضوع طلاق به دلیل نازایی مرد است “وکیل طلاق در مشهد” .

*بررسی قانون حمایت از خانواده و در بند ۱۰ شرایط مذکور در عقدنامه های ازدواج دائم در عقدنامه “وکیل مشاوره ازدواج در مشهد” به عنوان یکی از مواردی که زن حق طلاق و اعمال وكالت در طلاق “وکیل طلاق در مشهد” را دارد، مبحث طلاق به دلیل نازایی مرد” وکیل طلاق توافقی در مشهد” است.

 

* در صورتی که زنی پس از گذشت ۵ سال از شوهر خود به جهت عقیم بودن یا عوارض جسمی دیگر صاحب فرزند نشود زن می تواند طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” به دلیل نازایی را در دادگاه” وکیل دادگاه در مشهد” مطرح کند.

* در صورتی که تزریق اسپرم به درون تخمک و یا بارور کردن تخمک و کاشت درون رحم امکان معالجه عقیم بودن مرد را فراهم نماید “وکیل فسخ نکاح در مشهد” ولی زوجه از انجام اعمال مذکور استنکاف ورزد باز هم زن حق طلاق دارد “وکیل پایه یک دادگستری در مشهد “، زیرا نمی‌توان به دلیل عیبی که در شخص دیگری وجود دارد، الزام زن به انجام عمل پزشکی را خواستار “وکیل زوجه در مشهد” شد.
بنابراین، حق طلاق زن به دلیل عقیم بودن مرد به قوت خود باقیست “وکیل زوج در مشهد” و معالجه عقیم بودن مرد نفی کننده این حق مکتسبه نیست..

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

* سوالی که از وکیل پایه یک دادگستری در مشهد مطرح می شود در صورت بچه دار نشدن زوج، از طریق طبیعی و معمول به زن امکان طلاق می دهد یا پس از طی مراحل درمان و استفاده از روش های باروری غیر طبیعی و بچه دار نشدن زوج، امکان طلاق وجود “وکیل طلاق در مشهد” دارد ؟
قانون در این خصوص ساکت است و بین قضات دادگاهها “وکیل دادگستری در مشهد” هم اختلاف نظر است ولی، اکثریت قضات صرف بچه دار نشدن زوج از طریق طبیعی پس از مدت ۵ سال را برای طلاق زوجه کافی “وکیل طلاق در مشهد” می دانند.

* به دلیل عقیم بودن مرد
موارد فسخ نكاح “وکیل فسخ نکاح در مشهد” به دلیل عیوب مرد در قانون مدنی بر شمرده است.
عقیم بودن و ناباروری مرد، دلیلی برای فسخ نکاح نیست “وکیل فسخ نکاح در مشهد” . اما اگر دلیل عقیم بودن مرد، کوتاه بودن آلت تناسلی و یا اخته بودن مرد باشد و مرد امکان برقراری رابطه جنسی به این دلایل و عیوب را نداشته باشد، مورد از موارد فسخ نکاح می‌باشد “وکیل فسخ نکاح در مشهد” و می‌توان دادخواست فسخ نکاح مطرح نمود.

 

* حقوق مالی زن در طلاق به دلیل عقیم بودن مرد >>>
مردی که پس از ۵ سال به جهت عقیم بودن یا عوارض جسمی دیگر صاحب فرزند نشود “وکیل زوج در مشهد” ، در اینصورت زوجه می تواند طلاق بگیرد و تمامی حقوق مالی زن در مواردی که درخواست طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” جهت احراز شرایط اعمال وکالت در طلاق به دادگاه خانواده ارائه “وکیل خانواده در مشهد” میشود به قوت خود باقی است.

* مراحل رسیدگی به پرونده طلاق به دلیل نازایی مرد >>>
در صورتی که زوجه یا وکیل وی “وکیل خوب در مشهد” ، به دلیل عقیم بودن مرد دادخواست الزام زوج به طلاق و یا احراز شرایط اعمال وکالت در طلاق به دلیل نازایی مرد را به دادگاه خانواده ارائه می نمایند “وکیل مشهد” ، باید توجه داشته باشند که حتما لازم است قبل از طرح دعوا از این موضوع اطمینان حاصل نموده “ بهترین وکیل در مشهد” و مدارک لازم را پیوست دادخواست به دادگاه “وکیل مدافع در مشهد” ارائه نمایند

 

* معمولا دادگاه های خانواده در این گونه موارد، پرونده را جهت تشخیص عقیم بودن و ناباروری مرد به پزشکی قانونی ارجاع “وکیل پزشکی قانونی در مشهد” می‌کنند و پس از وصول نظریه پزشکی قانونی و تایید عقیم بودن مرد “وکیل مرد در مشهد “، حکم الزام مرد به طلاق صادر “وکیل طلاق در مشهد” می‌شود.

* مشکلات جنسی را میتوان به ٢ دسته مهم تقسیم بندی نمود :

*دسته ی اول : پاره ای از این مشکلات مربوط به ناکارآیی یا ضعف در دستگاه جنسی یا سایر اندام های بدن است “وکیل مشهد” ، مانند ناتوانی جنسی و آمیزشی ، بیماری های مقاربتی، مسری و صعب العلاج که در روابط جنسی تأثیر “وکیل طلاق در مشهد” می گذارند.

* دسته ی دوم : مشکلات جنسی ارتباط مستقیم با ارگانیسم بدن ندارند، بلکه ناشی از علل و عوامل روحی و روانی در مرد “وکیل طلاق توافقی در مشهد” است.

درحقوق ایران بیماری های دسته ی اول میتوانند سبب حق فسخ نکاح برای طرف مقابل “وکیل فسخ نکاح در مشهد “گردند. ولی بعضی از اختلالاتی هم که در دسته ی اول قرار دارند مانند نازایی، بیماری های مقاربتی و سایر اختلالات دسته اول حق طلاق را برای زوجین” وکیل طلاق توافقی در مشهد” ایجاد میکنند

 

اختلالات جنسی که حق فسخ نکاح “وکیل فسخ نکاح در مشهد” را برای زوجه ایجاد مینماید عبارتند از :

۱ ) عنن ۲ ) حضاء ۳ ) جبّ
بنابراین، عیوب ویژه زوج (عنن ، حضاء ، جب) برای زوجه حق فسخ نکاح ایجاد میکند “وکیل فسخ نکاح در مشهد” و سایر بیماری های جنسی مانند نازایی ، ایدز، مقاربتی، انزال زودرس .
طبق بند ۴ و بند ۵ ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی به دلیل عسر و حرج برای زوجه ایجاد حق طلاق می‌نماید “وکیل طلاق در مشهد” ، بنابراین تمامی بیماری های نقایصی و عوارض جنسی که درمان آن دشوار است و موجب عسر و حرج زن میگردد، می تواند حق طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” به دلیل نازایی مرد را برای زوجه ایجاد کند.

*** جهت آشنایی با موارد فسخ نکاح و طلاق و طلاق توافقی در مشهد میتوانید با وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و وکیل خانواده در مشهد و وکیل طلاق در مشهد و وکیل طلاق توافقی در مشهد با موسسه حقوقی و داوری حق در تماس باشید. تلفن هماهنگی : ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

1 دیدگاه دربارهٔ «طلاق به دلیل نازایی مرد»

  1. بازتاب: وکیل طلاق در مشهد - 09153104004 - وکیل خوب خانواده در مشهد

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس 09156024004