وکیل طلاق توافقی در مشهد

وکیل طلاق توافقی در مشهد

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

*** جهت طلاق توافقی در ٧روز کلیک کنید *

طلاق توافقی

* تحلیل طلاق توافقی _ مدارک لازم جهت طلاق توافقی _ مدت زمان طلاق توافقی _ هزینه طلاق توافقی از دیدگاه وکیل پایه یک دادگستری در مشهد و وکیل طلاق توافقی در مشهد >>>

* طلاق توافقی زن و مرد هر دو تصمیم به پایان دادن زندگی مشترک می گیرند. در این نوع طلاق تمامی شرایط با توافق زن و شوهر مشخص می گردد “وکیل طلاق توافقی در مشهد” . زوجین پس از توافق در مسائل مربوط به زندگی مشترک اعم از:
مهریه “وکیل مهریه در مشهد” ، نفقه “وکیل نفقه در مشهد” ، جهیزیه “وکیل جهیزیه در مشهد” و در صورت داشتن فرزند مشترک، حضانت فرزند “وکیل حضانت در مشهد” ، به دادگاه خانواده “وکیل خانواده در مشهد “مراجعه می‌کنند.

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

در مرحله ی بعد دادخواست صدور گواهی عدم امکان سازش تنظیم و به دادگاه ارائه می شود . لذا توافق طرفین برای طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” جهت ثبت آن کافی نیست و زوجین باید به دادگاه مراجعه کرده و مراحل قانونی را پشت سر بگذارند.” وکیل طلاق توافقی در مشهد”

* آن چه ذکر شد معنای عامیانه ی طلاق توافقی است. اما طلاق در تعبیر حقوقی آن طلاق خلع یا مبارات نامیده “وکیل طلاق توافقی در مشهد “می شود.

* طبق ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی منظور از طلاق خلع، آن است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر خود دارد در مقابل مالی که به شوهر می‌دهد، طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” بگیرد. اعم از این که ، مال مزبور عین مهر یا معادل آن و یا بیشتر و یا کمتر از مهر باشد.

*بر اساس ماده ۱۱۴۷ قانون مدنی اگر کراهت از طرفین باشد، طلاق مبارات است “وکیل طلاق توافقی در مشهد” که در این صورت عوض نباید اضافه بر میزان مهر باشد.
در صورت محیا بودن شرایط طلاق توافقی دادگاه خانواده پس از طی مراحلی که ذکر خواهیم کرد اجازه طلاق را صادر می‌کند. “وکیل طلاق توافقی در مشهد”

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد

 

* بررسی مزایا و معایب طلاق توافقی >>>

* منظور از مزایای طلاق توافقی این است که : دو نفر که به هر دلیل قادر به ادامه ی زندگی مشترک نیستند بدون درگیری و با آرامش از یکدیگر جدا شوند. “وکیل طلاق توافقی در مشهد”
از میان این مزایا می توان به مواردی چون عدم تشكیل پرونده‌های متعدد در دادگستری ، جلوگیری از رجوع مكرر زوجین به دادگستری ، كوتاه بودن زمان صدور گواهی مربوط برای جواز اجرای طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” ، درگیری كمتر ، كاهش تنش بین خانواده‌های زوجین و… اشاره نمود.
در این امر وکیل طلاق توافقی در مشهد می تواند راهنمای بسیار مناسبی باشد.
تنها مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که، الزامی برای رفتن طرفین به محضر نیست. از آن جا که ، این طلاق با توافق طرفین صورت می‌گیرد، از نظر قانونی رفتن به محضر هم باید با توافق طرفین باشد و نمی‌شود توافق طرفین را با الزام همراه كرد. بهترین راهكار برای حل این مشکل این است كه، طرفین الزام رفتن به محضر را نیز جزئی از تعهدات خود در دادخواست ذكر کنند تا در نهایت در حكم دادگاه منعكس گردد و در صورت وجود مشکل از مشاوره وکیل طلاق توافقی در مشهد نیز یاری طلبند.

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* حقوق زن در طلاق توافقی >>>

طبق قوانین ، زن حق طلاق ندارد مگر موارد استثنایی که در مورد حق طلاق زن وجود دارد. زن می تواند در شروط ضمن عقد خود به حق طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” اشاره نموده و در این مورد وکالت بلاعزل گرفته باشد.
در زمینه شروط ۱۲ گانه ضمن عقد نیز زن حق دارد تقاضای حق طلاق نماید.

* طلاق توافقی می تواند به روش های مختلف درخواست شود. ساده ترین راه این است که ، هر دو طرف بر سر اجرای طلاق تفاهمی، توافق کرده باشند یا با مراجعه به وکیل طلاق توافقی درمشهد به توافق برسند . در این صورت می توانند هر دو درخواست طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” نمایند.
در روش دیگر، طلاق به درخواست مرد انجام می گردد.همچنین طلاق می تواند از سوی زوجه، بنابر شروط ۱۲ گانه ضمن عقد درخواست شود.

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* مشاوره پیش از طلاق توافقی >>>

* از جمله نکات مهم در طلاق توافقی این است که ، این طلاق بدون مشاوره ثبت نمی‌شود. قانون حمایت از خانواده مراجعان به دادگاه را ملزم به مشاوره می داند. تمامی زوجین که به دادگاه مراجعه می‌کنند باید نزد مشاور رفته و چند جلسه با آنها صحبت شود . در صورتی که افراد اختلال‌های شخصیتی و رفتاری داشته باشند، مشاوران جلسات را بیشتری برگزار کرده و مراتب را به قاضی اطلاع خواهند داد. هدف از مشاوره از وکیل طلاق توافقی درمشهد در این مرحله تلاش برای سازش بین زوجین و کاهش طلاق “وکیل طلاق توافقی در مشهد” در جامعه می باشد.

*** چه مدارکی برای اجرای حکم طلاق توافقی لازم است >>>

* پس از تشخیص دادگاه ، جهت اجرای طلاق توافقی بین زوجین باید مدارک ذیل جهت اجرای حکم آماده شود.

مدرک شناسایی زوجین شامل:
کارت ملی،
شناسنامه
عقدنامه ( سند ازدواج)
وکالت نامه محضری طلاق در صورت اخذ وکیل
شرح توافقات طرفین
گواهی عدم بارداری زوجه
نامه ی نظریه ی مشاوره خانواده

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

* جهت طلاق توافقی در ٧روز کلیک کنید ****

* وکیل طلاق توافقی در مشهد >>>

* درخواست طلاق به صورت توافقی می تواند به دو صورت:
توسط زوجین و
یا توسط وکیل (وکیل طلاق توافقی درمشهد)

انجام شود . لذا در طلاق توافقی نیز مانند طلاق عادی زوجین می توانند اقدام به اخذ وکیل کنند. در صورت استفاده از وکیل آگاه ، روند طلاق با سرعت بیشتری طی شده و زودتر به نتیجه می رسد. همچنین نیازی نیست که زوجین در دادگاه حاضر شوند حتی در جلسات مشاوره وکیل می تواند به جای طرفین در جلسات حاضر شود.

* طبق ماده ۱۱۳۸ قانون آیین دادرسی مدنی وکیل می تواند ، در تمامی مراحل از مشاوره تا جاری شدن صیغه طلاق به جای زن و مرد حضور داشته “وکیل طلاق توافقی در مشهد” باشد.

نکته ی قابل ذکر این است که، یک نفر نمی تواند به صورت همزمان وکالت زوج و زوجه را داشته باشد و هریک از زوجین باید وکیل خود را به دادگاه معرفی نمایند “وکیل طلاق توافقی در مشهد” .

 

وکیل طلاق توافقی در مشهد ۰۹۱۵۳۱۰۴۰۰۴

 

موسسه ی حقوقی درمشهد آماده ی پاسخگویی به تمامی پرسش های هموطنان گرامی در مورد طلاق توافقی است. در صورت نیاز به مشاوره و اخذ وکیل طلاق توافقی درمشهد و وکیل طلاق در مشهد می توانید با شماره موجود در سایت تماس بگیرید. مفتخریم که با بیش از صدها پرونده ی موفق در جهت رضایت موکلین گرامی گام برداشته ایم.

تماس 09156024004